با حکم مشاور رئیس‌جمهور

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد

با حکم مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، جعفر آهنگران به سمت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد. به گزارش روابط عمومی ,  و امور بین‌‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی‌‌، «حمیدرضا مومنی» در این حکم، «جعفر آهنگران» را به عنوان «رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش» منصوب کرد. این حکم به استناد ماده (6) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و با توجه به تفویض اختیار ریاست محترم جمهوری از سوی دبیر شورایعالی مناطق آزاد صادر شده است. یادآور می شود؛ پیش از این «جعفر آهنگران» سرپرستی سازمان منطقه آزاد کیش را بر عهده داشت.

    

معرفی اعضای جدید هیات مدیره شرکت هواپیمایی کیش

با حکم مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «اعضای هیات مدیره شرکت هواپیمایی کیش ایر» منصوب شدند. به گزارش ایلنا در مراسمی که ظهر چهارشنبه اول اردیبهشت با حضور حمید رضا مومنی، مشاور ‌‌رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور و جمعی از معاونان سازمان منطقه آزاد کیش وشرکت هواپیمایی کیش در تهران برگزار شد با اعطای احکامی جداگانه از سوی مشاور ‌‌رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور‌‌، «ابراهیم سیه جانی» و «محمد ترکمانه» به عنوان «اعضای هیات مدیره شرکت هواپیمایی کیش ایر» منصوب شدند. بر اساس اعلام پایگاه خبری شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی‌‌،  مشاور رئیس جمهور در این احکام آورده است؛ به موجب این حکم و با عنایت به صورتجلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده مورخ 25 / 01 / 1400 شرکت هواپیمایی کیش (سهامی خاص) بدینوسیله جنابعالی را به مدت دو سال به عنوان عضو هیأت مدیره شرکت مذکور منصوب می‌نمایم.

    

در گرامیداشت روز ارتش اجرا شد

ثبت نخستین رکورد دو استقامت دور جزیره کیش

داود گودینی از نیروهای پایگاه پدافند هوایی کیش با پیمودن مسیر42 کیلومتری دورجزیره در مدت پنج ساعت و هفت دقیقه نخستین رکورد دواستفامت دور کیش را به نام خود ثبت کرد. به گزارش روابط عمومی و اموربین‌‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش  داود گودینی از نیروهای خدوم پایگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی درکیش با پیمودن مسیر دور تادور این جزیره در مدت زمان پنج ساعت و هفت دقیقه نخستین رکورد دواستفامت دور کیش را به اسم خود ثبت کرد. بر اساس این گزارش این برنامه به مناسبت گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران راس ساعت ۱۸ از میدان جاسک جزیره کیش (مقابل مجموعه ورزشی میرمهنا) آغازشد و داود گودینی پس از طی مسیر دور تادورجزیره در ساعت ۲۳ و هفت دقیقه به محل شروع این برنامه بازگشت.