عملکرد فولاد مبارکه نشان می‌دهد مدیریت ارشد به مفهوم توسعه و تولید پایدار عمیقا معتقد است

به گزارش ایلنا، عملکرد فولاد مبارکه نشان می‌دهد مدیریت ارشد فولاد مبارکه به مفهوم توسعه و تولید پایدار عمیقا معتقد است و از این منظر ، چشم اندازی را برای شرکت ترسیم و الزامات و شرایطی را تعیین می کند که در راستای مسئولیت ها و وظایف خود باید از منابع در اختیار خود به گونه ای استفاده کند که نسل های آینده در معرض تهدید قرار نگرفته و بتوانند از تمام این منابع و امکاناتی که وجود دارد به صورت کامل و سالم استفاده و بهره برداری کنند که این منابع به عنوان سرمایه های بین نسلی شامل آب، هوا،  خاک و اقلام معدنی که در اختیارمان است خواهد بود.

همین رویکرد باعث شده که فولاد مبارکه  از ابتدای راه اندازی تاکنون در  حوزه های آب، پسماند و خاک پروژه های مختلفی را تعریف کند و در هر پروژه ای مفاهیم و الزامات زیست محیطی را رعایت کند، به گونه ای که  الزامات را نه تنها در حد استاندارد، بلکه فراتر از آن نیز به اجرا در آورد. در حال حاضر بسیاری از پارامترها  و شاخصه‌های زیست محیطی فولاد مبارکه و توسط سازمان های نظارتی و زیست محیطی به صورت آنلاین کنترل می شود و در این زمینه سعی شده از تکنولوژی روز دنیا استفاده شود، به گونه ای که شرایط ما با شرکت های پیشرو در زمینه تولید فولاد از نظر زیست محیطی قابل رقابت باشد، حتی در برخی زمینه‌ها مانند کاهش مصرف آب، شرکت فولاد مبارکه حرف اول را در جهان می زند . در سالهای گذشته نزدیک به یک هزار میلیارد تومان پروژه زیست محیطی در شرکت فولاد مبارکه تعریف شده  که تعداد قابل توجه  از این پروژه ها خاتمه یافته و در مدار بهره برداری قرار گرفته و تعدادی از آنها نیز در دست انجام است و به زودی به بهره داری می رسد. نکته جالب توجه این که صد درصد منابع مالی این پروژه ها توسط منابع مالی داخلی فولاد مبارکه تامین شده  و کمکی از سوی دولت برای آنها نشده است. هزینه صورت گرفته برای این پروژه ها به دید سرمایه گذاری بلند مدت شرکت فولاد مبارکه  برای نسل های آینده در نظر گرفته می شود و به طور قطع در این زمینه داشتن دید وسیع و بلند مدت و بین نسلی که القاگر مفهوم توسعه و تولید پایدار است در این شرکت راهگشا بوده و  جهت دهنده  فعالیت های فولاد مبارکه است.

    

فولاد هرمزگان لوح تقدیر رضایتمندی مشتری را کسب کرد

همایش سراسری رضایتمندی مشتری چهارشنبه ٢٦ آذر ماه در سالن همایش‌های رایزن تهران برگزار شد. به گزارش ایلنا، میثم چعبی رئیس فروش داخلی فولاد هرمزگان در حاشیه این همایش گفت: برای رسیدن به نتایج مطلوب و تداوم حضور در عرصه تجارت یکی از مهمترین کارها کسب رضایت حداکثری مشتری می باشد . چعبی تاکید کرد : یکی از فاکتورهای بسیار مهم در رضایتمندی مشتری شناسایی نیازها و سعی در رفع آنها است ؛ که این مهم در فولاد هرمزگان  سالانه از طریق  نظر سنجی و همچنین برگزاری همایش هاو جلسات حضوری و افزایش سبد محصول طبق نیاز مشتری صورت می پذیرد . رئیس فروش داخلی فولاد هرمزگان  با اشاره به اهمیت موضوع رضایتمندی مشتری در فولاد هرمزگان  گفت :استراتژیها و اقدامات متعددی برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان  در فولاد هرمزگان تعریف شده است  که میتوان از انجام نیاز سنجی و رسیدگی به شکایات مشتریان ، سنجش رضایت مشتریان و دریافت بازخورد از مشتریان و نیازهای آتی آنها در راستای سیاست گذاریهای سازمان به منظور افزایش حداکثری رضایت مشتریان و رعایت حقوق آنها نام برد . با یستی خاطر نشان کرد:  فولاد هرمزگان  در سال جهش تولید موفق شد استاندارد ایزو۱۰۰۰۴  را در خصوص رضایتمندی مشتریان کسب نماید.