سعید رشیدی، رئیس برنامه‌ریزی و کنترل حمل محصولات فولاد مبارکه، از دستیابی به رکورد حمل محصولات به مقدار بیش از  854.860 تن در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

وی رکورد قبلی را مربوط به اردیبهشت‌ماه سال 1398 و به مقدار 763 هزار و 64 تن اعلام کرد و افزود: با برنامه‌ریزی مناسب و تلاش و پیگیری مستمر کارکنان واحد برنامه‌ریزی و کنترل حمل محصولات، شاهد افزایش 12 درصدی حمل ماهانۀ محصولات نسبت‌به رکورد قبلی در سال 98 بوده‌ایم.

رشیدی همچنین از حمل بیش از ۷ میلیون و 490 هزار تن انواع محصولات طبق سفارش مشتریان به اقصی نقاط کشور در سال 98 خبر داد و اظهار کرد: در هر دو حوزۀ حمل جاده‌ای و حمل ریلی رکوردهای جدیدی با بیش از 5.7 درصد افزایش نسبت‌به رکورد سال 96 حاصل شده است.

رئیس برنامه‌ریزی و کنترل حمل محصولات مبارکه حمل و تحویل این حجم از محصولات را در پاسخ‌گویی به تقاضای بازار تأثیرگذار دانست و گفت: تحویل به‌موقع سفارش‌های مشتریان که صنایع پایین‌دستی صنعت فولاد را شامل می‌شود، موجب افزایش رضایتمندی مشتریان و کاهش التهاب بازار می‌شود.

 وی افزایش حمل محصولات را موجب کاهش ماندگاری محصولات تولید شده در انبارها برشمرد و خاطرنشان کرد: این امر کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد و سودآوری شرکت را به همراه خواهد داشت.

سعید رشیدی کسب این موفقیت‌ها را در شرایط سخت ناشی از شیوع بیماری کرونا و درحالی‌که بسیاری کشورها از این جهت با مشکلات زیادی روبه‌رو شده‌اند، مرهون رهنمودهای مدیریت عالی شرکت و نیز تلاش و همکاری کارکنان محترم در واحدهای مختلف از قبیل حفاظت فیزیکی، قسمت توزین و ارسال محصولات، راه‌آهن و همکاران پرتلاش واحدهای بارگیری در نواحی تولید فولادسازی، نورد گرم، نورد سرد و مجتمع فولاد سبا و سایر همکارانی که در فرایند حمل محصولات سهیم بوده‌اند دانست و در همین خصوص  از  همکاری و تعامل تمامی مسئولین شهرستان‌های هم‌جوار و  استان، که شرایط حمل این میزان محصول را در بخش جاده ای و ریلی تسهیل نمودند،  تشکر و قدردانی کرد.

سعید رشیدی ابراز امیدواری کرد: در سال جهش تولید و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و در ادامۀ رکوردهای پیاپی در بخش‌های مختلف فولاد مبارکه شاهد رشد و پیشرفت صنعت ایران اسلامی باشیم.