غیورمردان ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم در اولین ماه از سالی که از سوی رهبر انقلاب  اسلامی سال «جهش تولید» نام‌گذاری شده است، با دست‌یابی به تولید ماهانۀ 636هزار تن تختال و تولید روزانه 50 ذوب توسط یک ماشین ریخته‌گری، رکوردهای به‌یادماندنی و افتخارآمیزی ثبت کردند.

مدیر  ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم ضمن تأیید این خبر گفت: این موفقیت‌های قابل‌ستایش در سایۀ الطاف خداوند و با عزم راسخ کارکنان این ناحیه، علی‌رغم وجود مشکلات ناشی از مراقبت‌های ویژۀ جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، به دست آمده است.

غلامرضا سلیمی با اشاره به این‌که رکورد قبلی تولید ماهانه به میزان 618 هزار تن و در اردیبهشت 1397 به دست آمده بود، از تمامی کارکنان شرکت، به‌ویژه تلاشگران ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، برای دست‌یابی به این رکورد قدردانی کرد.

وی افزود: آنچه بر اهمیت این موفقیت‌ها می‌افزاید دست‌یابی به این رکوردها در شرایط خاص ناشی از مراقبت‌های ضروری برای جلوگیری از شیوع بیماری کووید 19 و نیز وجود مشکلات ناشی از تحریم‌های دشمنان است. شایسته است از تک‌تک همکاران ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم و واحدهای پشتیبانی‌کننده به جهت کار و تلاش مثال‌زدنی ایشان که موجب این افتخارات شده است، تشکر کنم.