مدیر عامل فولاد مبارکه در آئین گرامیداشت سالروز به خاک سپاری دو شهید گمنام در این شرکت، گفت: مسئولیتی که شهدا با نثار خون خود و مجاهدت در راه خدا بر عهده ما گذاشتند ما را بر آن می‌دارد، تا همچنان که در سال رونق تولید علی‌رغم همه محدودیت‌ها و مشکلات صنعت فولاد و اقتصاد کشور به اهداف سالانه دست یافتیم در سال جهش تولید نیز با همت و همدلی هرچه بیشتر همه همکاران تلاش کنیم تا این هدف متعالی نیز در بزرگترین گروه فولادسازی کشور تحقق یابد.

عظیمیان از مجاهدت به عنوان یکی از والاترین درس های به یادگار مانده از شهدا یاد و اضافه کرد: امروز موفقیت در جنگ اقتصادی است که مایه عزت و سربلندی کشور است بنابراین در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

عظیمیان اظهار کرد: کارکنان فولاد مبارکه با درک صحیح از شرایط اقتصادی کشور حتی در شرایط شیوع ویروس کرونا هم از ابتدای سال با رعایت کامل دستورالعمل ها و نکات ایمنی و بهداشتی نیز کماکان اجازه ندادند که چرخ تولید از حرکت باز بماند و به رکوردهای جدیدی نیز دست یافتند.

 

وی در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز به نمایندگی از همه همکاران شرکت بر مزار مطهر و عطرآگین این شهدای نام آشنا حاضر شدیم تا ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام شهدا، عزم خود را برای تحقق شعار رهبر فرزانه انقلاب جزم تر نمائیم.