کسب رکورد جدید تولید آهن اسفنجی در فولاد هرمزگان

شرکت فولاد هرمزگان، کسب رکورد جدید تولید آهن اسفنجی در این شرکت را به همکاران محترم تبریک گفت.

بر اساس این گزارش: رکورد تولید روزانه مدول A به میزان 2 هزار 928 تن در تاریخ 2 اسفند ماه سال جاری ثبت شد. این در حالی است که رکورد قبلی تولید روزانه مدولA : میزان 2 هزار و 911 تن در تاریخ 9 بهمن ماه سال جاری بود.

    

شماره ۱۱۶۵ خبرنامه فولاد منتشر شد

شماره ۱۱۶۵ خبرنامه فولاد در تاریخ 3 اسفند ماه سال جاری با تیراژ 14 هزار نسخه منتشر شد.

بر اساس این گزارش:‌ برای دریافت نسخه اصلی شماره ۱۱۶۵ خبرنامه فولاد به سایت شرکت فولاد مبارکه اصفهان به نشانی: https://www.msc.ir مراجعه فرمایید.

    

پوستری از طرح نورد گرم ۲ فولاد مبارکه

با حمایت از کار و تولید ایرانی در طرح نورد گرم ۲ فولاد مبارکه اصفهان، اقتصاد پایدار و مستحکمی خواهیم داشت.

    

قطع وابستگی کشور با راه‌اندازی نورد گرم۲ فولاد مبارکه

راه اندازی نورد گرم۲ فولاد مبارکه باعث بی‌نیازی کشور از واردات ورق‌های فولادی ویژه نفت و گاز، تولید ورق‌های فولادی عریض جهت تولید لوله‌های انتقال آب؛ تولید ورق‌های استحکام بالا با وزن کمتر جهت تولید خودروهایی سبک وزن با مصرف سوخت پایین‌تر و ایمنی بالاتر، تولید ورق‌های فولادی ویژه شاسی خودروها و ماشین‌های سنگین؛ تولید ورق‌های فولادی با ضخامت کمتر و استحکام بیشتر جهت مصارف ساختمانی و صنایع لوله و پروفیل؛ جلوگیری از عرضه تختال مازاد کشور بدون ارزش افزوده و افزایش تولید ناخالص ملی؛ ایجاد بازار بین‌المللی و فرصت صادرات ورق گرم نوردیده شده با اتکا به اقتصاد درون‌زا و برون‌نگر برای توسعه صادرات غیر نفتی؛ تنوع بخشیدن به سبد محصولات فولاد مبارکه با توجه به تقاضای روزافزون صنایع داخلی و خارجی خواهد شد. بنابراین برای رفع این مشکل علاوه بر دولتمردان باید همه دست در دست هم دهیم؛ زیرا هدف دشمنان از پای در آوردن ایران است.