کیش میزبان مسابقات راگبی ساحلی کشور 

مسابقات راگبی ساحلی کشور تحت عنوان «جام شهید سپهبد قاسم سلیمانی» در جزیره کیش برگزار می شود.  به گزارش ایلنا؛ این رقابت ها در دو بخش بانوان رده سنی  زیر ۲۰ سال و آقایان رده سنی آزاد، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره  سردار رشید اسلام، تحت عنوان «جام شهید سپهبد قاسم سلیمانی» برپا می شود. در این مسابقات آقایان با حضور پنج تیم داتیس فارس، سردار اسلامشهر تهران، کنگره ۶۰ تهران، هادیان خمسه زنجان و انجمن راگبی کرمان از سه شنبه ۲۴ دی در محل پلاژ آقایان با هم رقابت می کنند. همچنین بانوان از پنجشنبه ۲۶ دی با حضور ۶ تیم تک ستاره قائمشهر مازندران، تهران راگبی کلاب تهران، ساسان کرمان، شریعت نوین خراسان رضوی، گلستان و هادیان خمسه زنجان در محل پلاژ بانوان به مصاف هم می روند.

    

پایان رقابت‌های بین‌المللی تنیس پیشکسوتان در جزیره کیش 

رقابتهای بین المللی تنیس پیشکسوتان در دو رده سنی در کیش برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.  به گزارش ایلنا؛ رقابتهای بین المللی تنیس پیشکسوتان در دو رده سنی بالای ۳۵ سال و بالای ۵۵ سال و بخش های انفرادی و دو نفره در زمین های تنیس مجموعه المپیک کیش آغاز به کار کرد و با معرفی نفرات برتر دو بخش به پایان رسید. در بخش انفرادی این رقابت ها و رده سنی بالای ۳۵ سال مجید سربازی مقام اول را بدست آورد و کوروش حیدری دوم شد. رده سنی بالای ۵۵ سال رقابت‌های بین المللی تنیس پیشکسوتان،طیب مرادی بر سکوی نخست ایستاد و ابراهیم مسلمی جایگاه دوم را ازان خود کرد. در بخش دو نفره نیز کوروش حیدری و سبحان منش مقام اول را کسب کردند، طیب مرادی و سهیل افشار مقام دوم این دوره از رقابتها را بدست آوردند. در پایان با حضور دکتر محمدتقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش و جمعی از مسئولان ورزش جزیره کیش مراسم اهدا جوایز برگزار شد. شایان ذکر است امین مهدویان، داور بین‌المللی نشان سفید کشورمان سرداوری مسابقات را برعهده داشت.

    

برپایی همایش پیاده روی بانوان در جزیره کیش 

همایش پیاده روی ویژه بانوان، با هدف ایجاد نشاط و شادابی و روحیه ورزشی در جزیره کیش برگزار می شود. به گزارش ایلنا؛  این همایش به همت موسسه ورزش و تفریحات سالم و به منظور ایجاد نشاط و شادابی بین بانوان جزیره کیش،ساعت 6 صبح پنجشنبه 26 دی، از بازار کوروش آغاز می شود و در محل اسکله مرجان به پایان می رسد. گفتنی است در پایان این همایش، به قید قرعه به سه نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا می‌شود.

    

به یاد رشادت‌های شهید سپهبد سلیمانی:

جزیره کیش میزبان بزرگ مرد نبرد می شود

رویداد هنری «بزرگ مرد نبرد» به یاد شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کیش برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا؛ همزمان با اربعین شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، رویدادی هنری  در بخش عکس تحت عنوان «بزرگ مرد نبرد» به پاس از جان گذشتکی های این شهید والا مقام، با موضوع مقاومت،شهادت و مراسم تشییع سپهبد سلیمانی در بهمن سالجاری برگزار می شود که در پایان، نمایشگاه عکسی از آثار برگزیده برپا شده و به صورت کتابی ویژه و ماندگار به چاپ می رسد.

اعلام فراخوان و آغاز نام نویسی، 25دی از طریق سایت منتشر خواهد شد و شرکت در این رویداد هنری برای تمامی هنرمندان و علاقمندان آزاد است.

گفتنی است آخرین مهلت ثبت نام 10بهمن است،انتخاب آثار 13 بهمن انجام می شود و آثار برگزیده 23 بهمن به نمایش گذاشته خواهد شد.