سه تا به جای یکی!

بدیهی است که نیمار می‌خواهد پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند. احتمال بازگشت نیمار، به طور کاملا جدی وجود دارد اما تا این لحظه، دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا به طور جدی بر سر میز مذاکره ننشسته‌اند. بارسلونا درگیر فرآیند پرداخت بند آزادسازی آنتوان گریزمان بود که انتظار می‌رود امروز به هواداران بلوگرانا معرفی شود. بعد از نهایی کردن خرید ستاره فرانسوی، بارسلونا روی بازگشت نیمار تمرکز خواهد کرد. به گزارش کریستین فالک، خبرنگار بسیار موثق نشریه بیلد، بارسلونا تا این لحظه هیچ پولی به پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد نداده اما لیستی از چهار بازیکن در اختیار لئوناردو قرار داده که آنها می‌توانند در ازای سه بازیکن از لیست، نیمار را به اسپانیا برگردانند. عثمان دمبله، فیلیپه کوتینیو، ساموئل اومتیتی و نلسون سمدو، بازیکنانی هستند که از سوی بارسا به پاریس معرفی شده‌اند. بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد داده که از بین این چهار بازیکن، سه نفر را به فرانسه ببرد و در ازای آنها نیمار را به نیوکمپ بفرستد. باید دید آیا لئوناردو چنین پیشنهادی را قبول خواهد کرد یا خیر.

    

منچستر تغییر استراتژی می‌دهد؟!

منچستریونایتد طی هفته‌های اخیر تلاش زیادی کرد که شان لانگ استف، خرید سومش باشد. مذاکرات بین منچستریونایتد و نیوکاسل در جریان بود اما از بریتانیا خبر می‌رسد که دو تیم اختلاف زیادی بر سر بازیکن دارند. به گزارش اسکای اسپورتس، نیوکاسل امروز به طور رسمی به منچستریونایتد اعلام کرده که لانگ استف فروشی نیست، اما اگر هم قرار بود فروشی باشد حداقل ۵۰ میلیون پوند یا ۵۵ میلیون یورو ارزش داشت! این در حالی است که منچستریونایتد ارزش هافبک ۲۱ ساله نیوکاسل را تنها ۱۵ تا ۲۰ میلیون پوند می‌داند. تا این لحظه، مذاکرات به بن‌بست خورده و احتمال قابل توجهی دارد که شیاطین سرخ، استراتژی خود را در نقل و انتقالات تغییر دهند.

    

کپی بارسا از روی دست رئال

دو باشگاه بارسلونا و کاشیما آنتلرز بر سر انتقال هیروکی آبه به جمع آبی‌واناری‌ها با یکدیگر به توافق رسیدند. این مهاجم 20 ساله که نقش مهمی در قهرمانی فصل گذشته کاشیما آنتلرز در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا داشت، پس از توافق شخصی با بارسلونا و پشت‌ سر گذاشتن تست‌های پزشکی این باشگاه به طور رسمی خرید جدید کاتالان‌ها محسوب خواهد شد. انتظار می‌رود این مهاجم ژاپنی پس از عملی شدن انتقالش به نیوکمپ در تیم ذخیره‌های بارسلونا مورد استفاده قرار بگیرد و در ادامه به تیم اصلی بارسا ملحق شود. بارسا در حالی در آستانه رسمی کردن خرید آبه است که باشگاه رئال مادرید هم ماه گذشته موفق شد تاکه‌فوسا کوبو را از تیم فوتبال اف‌سی توکیو به خدمت بگیرد، مهاجم 18 ساله ژاپنی که از او به عنوان یکی از پدیده‌های فوتبال ژاپن یاد می‌شود و به او لقب «مسی ژاپنی» داده‌اند.

    

کوچ کریم از انگلیس

باشگاه السیلیه به طور رسمی اعلام کرد کریم انصاری‌فرد را با قراردادی دو ساله به خدمت گرفته است. قرارداد بین طرفین در مقر این باشگاه قطری با حضور مدیران باشگاه السیلیه به امضا رسید. باشگاه السیلیه پس از مذاکرات فشرده‌ای که داشت، موفق شد این مهاجم 29 ساله را به توصیه سامی الطرابلسی، سرمربی تونسی خود به خدمت بگیرد. انصاری‌فرد در این تیم قطری پیراهن شماره «10» را به تن خواهد کرد. انصاری‌فرد که سابقه بازی در تیم‌های اوساسونا اسپانیا، پانینیوس یونان و المپیاکوس یونان را دارد، در ماه نوامبر 2018 به ناتینگهام فارست انگلیس پیوست و در این تیم 12 بازی و دو گل‌ زده از خود بر جای گذاشت و در نهایت از این تیم جدا شد و به السیلیه پیوست.

    

ایکاردی محروم شد

آنتونیو کونته، سرمربی جدید تیم فوتبال اینتر، مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی این باشگاه را از حضور در تمرینات و حتی همراهی تیم در اتوبوس محروم کرد! گفته شده کونته اصلا مایل به حفظ این مهاجم دردسرساز نیست و این اقدامات را در جهت تسریع خروج او از اینتر انجام داده است. این در حالی است که مائورو ایکاردی، تمام پیشنهادات دریافتی را نادیده گرفته و به باشگاه گفته تنها در صورتی تیم را ترک می‌کند که به یوونتوس برود!‌