خرید ژاپنی رئال

تاکه فوسا کوبو، پدیده فوتبال ژاپن به رئال مادرید پیوست. به گزارش سایت رسمی رئال مادرید، کوبو که به تازگی 18 ساله شده مهاجمی ملی‌پوش است که توانسته در جی لیگ این کشور عملکرد تحسین برانگیزی داشته باشد. از او به عنوان یکی از آینده‌دارترین فوتبالیست‌های جهان یاد می‌شود. او برای تقویت کاستیا -تیم دوم- خریداری شده و قراردادی 6 ساله با رئال مادرید به امضا می‌رساند. گفتنی است کوبو چند سال در لاماسیا بود و در سال 2014 به دلیل محرومیت فیفا به کشورش برگشت. او در اف سی توکیو توانست به پیشرفتش ادامه بدهد. بارسا و پاری‌سن‌ژرمن به شدت به جذب این بازیکن علاقه‌مند بودند. برخلاف بارسا، پاریسی‌ها حتی حاضر شدند دستمزد بالای درخواستی این بازیکن را هم بپردازند ولی او نهایتا رئال مادرید را ترجیح داد. به گفته مارکا، رئال مادرید دو میلیون یورو به توکیو پرداخت می‌کند و سالانه یک میلیون یورو هم به کوبو.

    

رکورد جدید رئال

با ورود فرلان مندی به سانتیاگو برنابئو، خریدهای تابستانی امسال رئال مادرید از مرز 300 میلیون یورو خواهد گذشت. به گزارش نشریه ماریکا، ورود این بازیکن فرانسوی از لیون به جمع شاگردان زین‌الدین زیدان که 48 میلیون یورو به صورت قطعی و پنج میلیون یورو دیگر در قالب پاداش، هزینه برای برای رئال مادرید در بر خواهد داشت، رکورد بیشترین خرید صورت گرفته توسط تیم سفیدپوش پایتخت اسپانیا که مربوط به سال 2009 بود را می‌شکند. در آن سال رئالی‌ها بازیکنانی همچون کریم بنزما، کاکا، ژابی آلونسو و کریستیانو رونالدو را خریدند که جذب آنها برای این باشگاه 254 میلیون یورو هزینه داشت. تابستان امسال اما پنج بازیکن به رئال اضافه شده‌اند که هزینه جذب آنها از 300 میلیون یورو فراتر می‌رود. هزینه خرید رودریگوی 18 ساله، مهاجم تیم فوتبال سانتوس برزیل از قبل مشخص و 45 میلیون یورو بوده است. در همین حال رئال مادرید برای خرید ادر میلیتائو دفاع راست پورتو 50 میلیون یورو پرداخته و 60 میلیون یورو هم برای انتقال لوکا یوویچ از اینتراخت فرانکفورت هزینه کرده است. گران‌ترین خرید رئالی‌ها اما ادن هازارد بوده که در ازای 100 میلیون یورو او را از چلسی خریدند. پس از او هم نوبت به مدی می‌رسد که کل رقم قرارداد او به 53 میلیون یورو خواهد رسید. با این حال انتظار می‌رود که رئال مادرید همچنان روزهای پرمشغله‌ای را در بازار نقل و انتقالات داشته باشد، البته این باشگاه بعد از این باید بیشتر در بخش فروش تمرکز کند تا بخشی از هزینه خریدهای را تامین کند و قانون بازی جوانمردانه مالی یوفا را نقض نکرده باشد. دیگر بازیکن بزرگی که هنوز نامش در فهرست خرید‌های تابستانی رئال مادرید دیده می‌شود پل پوگبا است اما خرید او ممکن است هزینه سنگین‌تری نزدیک به 150 میلیون یورو به این باشگاه تحمیل کند و از این رو انتظار می‌رود که پروسه مذاکرات رئال و منچستریونایتد برای انتقال هافبک فرانسوی به سانتیاگو برنابئو به طول بینجامد.

    

سرمربی جدید میلان

بالاخره سرمربی جدید میلان مشخص شد و مارکو جامپائولو، سرمربی جدید روسونری نام خواهد گرفت. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، مارکو جامپائولو، سرمربی ۵۱ ساله باشگاه سمپدوریا، امروز در شهر میلان حضور دارد تا پس از امضای قرارداد، رسما به عنوان سرمربی جدید میلان شناخته شود. جامپائولو که پیش از این بارها توسط آریگو ساکی مورد تحسین و تمجید قرار گرفته، اولین فرصت خود را در یک باشگاه بزرگ به دست خواهد آورد تا توانایی‌هایش را نشان دهد. طبق گفته‌ها، جامپائولو قراردادی دو ساله با گزینه تمدید برای سال سوم، با میلان امضا خواهد کرد. انتظار می‌رود حقوق این سرمربی ایتالیایی، دو میلیون یورو در سال باشد.