پس از پیروزی بزرگ در مقابل سیتی در ورزشگاه جدید تاتنهام، همه از سون هیونگ مین و گل انفرادی تماشایی‌اش به ادرسون حرف می‌زنند. فوق‌ستاره کره‌ای در لحظاتی که هری کین به دلیل مصدومیت از زمین خارج شده بود، به خوبی از منطقه آفساید فرار کرد و با یک حرکت دیدنی، اولین گل اروپایی در استادیوم جدید را به ثمر رساند. 

با این حال او کلیدی‌ترین مرد این پیروزی بزرگ نبود. اگر هوگو لوریس در دقایق ابتدایی مسابقه ضربه پنالتی سرخیو آگرو را مهار نمی‌کرد شاید این مسابقه خیلی زود برای تیم میزبان به پایان می‌رسید. کویپرش با یک تصمیم بحث‌برانگیز که از سوی ریو فردیناند و چند کارشناس دیگر به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، با بازبینی صحنه برخورد توپ به دست دنی رز سیتی را صاحب یک ضربه پنالتی کرد. آگرو برای به ثمر رساندن یک گل اروپایی دیگر آماده به نظر می‌رسید اما کاپیتان اسپرز با یک واکنش دیدنی به مهاجم حریف اجازه عرض اندام نداد. 

او بیشتر از هر کس دیگری دنی رز را خوشحال کرد و روحیه این مدافع را به او برگرداند. در سال 2019 این سومین بار بود که تاتنهام به یکی از تیم‌های رقیب پنالتی می‌دهد. جالب اینجاست که هر سه پنالتی نیز توسط لوریس مهار شده است.

 او در همین فصل روبروی لسترسیتی پنالتی گرفت و در دقایق پایانی دیدار با آرسنال نیز با مهار پنالتی حریف، مانع شکست تیمش شد. این گلر از اکتبر سال 2014 تا امروز پنالتی‌های اوبامیانگ، واردی، گابریل ژسوس، فالکائو و دو بار نیز پنالتی‌های آگرو را سیو کرده است. آماری فوق‌العاده که نشان می‌دهد گل زدن به این سنگربان از روی نقطه پنالتی، ماموریتی ساده برای هیچ ستاره‌ای نخواهد بود. 

 هوگو لوریس پیش از پیوستن به تاتنهام در رادار منچستریونایتد قرار داشت اما سرانجام الکس فرگوسن به سراغ دخیا رفت و این بازیکن نیز پیراهن اسپرز را بر تن کرد. او به مرور زمان به چهره محبوب هواداران باشگاه تبدیل شد و بعد از چند سال، بازوبند کاپیتانی را نیز از آن خود کرد. هوگو در دو فصل اخیر، اشتباه‌های نسبتا زیادی داشته است. تنها چند روز قبل او با یک سیو ناامیدکننده در برابر لیورپول، شرایط را برای شکست تیمش فراهم کرد. 

با این وجود سرمربی باشگاه دست از حمایت از این گلر برنداشت و اعلام کرد که او همچنان کاپیتان و سنگربان اصلی باشگاه تاتنهام خواهد بود. این حمایت خیلی زود تاثیر خودش را نشان داد و لوریس با درخشش ویژه در برابر سیتی، یکی از بهترین بازیکن‌ها در اولین مسابقه اروپایی تاریخ ورزشگاه جدید تاتنهام شد. 

لوریس اولین مرد فرانسوی به شمار می‌رود که بعد از سال 1998، جام قهرمانی جام جهانی را بالای سر برده و به عنوان کاپیتان خروس‌ها، این قهرمانی را جشن گرفته است. او در لباس تاتنهام، هرگز جامی به دست نیاورده اما شاید در این فصل، به اولین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شود. تاتنهام در صورت حفظ برتری‌اش در مقابل سیتی، راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد و پس از آن، دیگر هر اتفاقی ممکن خواهد بود.