نگار رشیدی 

گرگ ایرانی، باز هم گل کاشت و یکی از مهم‌ترین جوایز پرورش اندام در همه دنیا را به دست آورد. هادی چوپان در مسترالمپیا، روزهای سختی را پشت سر گذاشته بود و به نظر می‌رسید که در بهترین فرم ممکن قرار ندارد. او در نهایت روبه‌روی هم‌باشگاهی‌اش رامسفلد شکست خورد و هضم این باخت آنقدر برایش سنگین بود که باعث شد سلسله‌ای از واکنش‌های عجیب از طرف این ستاره سر بزند. بعد از همه آن ماجراهای سخت و روبه‌رو شدن با انتقادهای همه‌جانبه، هادی به یک موفقیت بزرگ نیاز داشت تا همه چیز را پشت سر بگذارد و آن موفقیت در رقابت‌های آرنولد کلاسیک برای او به دست آمد تا باز هم ثابت شود که چوپان در رشته خودش، همچنان در دنیا بهترین است.

در روزهای گذشته، رابطه صمیمانه‌ای بین هادی و آرنولد شوارتزنگر شکل گرفته بود. آرنولد حتی تصاویری از هادی در حال فیگور گرفتن منتشر کرد و او را یک «هیولا» نامید. چنین ستایشی از کسی که خودش برای سال‌ها مرد اول دنیا در پرورش اندام بوده، حیرت‌انگیز به نظر می‌رسد. آرنولد شهرت بی‌سابقه‌ای در جهان به دست آورد و سپس به طرف دنیای سینما کشیده شد تا حتی محبوب‌تر هم شود. او اما به جز شهرت سینمایی، به خاطر سوابقش در پرورش اندام همیشه در این رشته بسیار مورد احترام بوده و حتی مسابقه‌های خاص خودش را نیز در همین رشته برگزار می‌کند.

هادی در روزهای گذشته راهی اوهایو در آمریکا شد تا در رقابت‌های موسوم به آرنولدکلاسیک شرکت کند. رقابتی که در حقیقت پس از مستر المپیا، دومین رقابت مهم در دنیای پرورش اندام به شمار می‌رود. گرگ ایرانی در رشته اوپن این مسابقه‌ها شرکت کرد و به نظر می‌رسید حتی به لحاظ بدنی، به مراتب بهتر از آخرین دوره مسترالمپیا شده است. بدن او کاملا به اوج رسیده بود و هیچ نقصی در آن دیده نمی‌شد. جالب اینکه مربی او هانی رامبد نیز در همه لحظات در کنارش دیده می‌شد. این اتفاق در حالی رخ داد که گروهی از ایرانی‌ها رامبد را مقصر اصلی دوم شدن هادی در مسترالمپیا می‌دانستند اما این همکاری مشترک، به همه شایعه‌ها نیز پایان بخشید.

هادی چند رقیب بسیار مستعد هم در این رقابت‌ها داشت اما همان‌طور که انتظار می‌رفت در نهایت جایزه نفر اول را به خودش اختصاص داد. به جز یک مجسمه باشکوه، رقم 300 هزار دلار نیز در اختیار این ستاره قرار گرفت. عددی که برای رشته پرورش اندام بسیار قابل توجه به نظر می‌رسد و فقط کمی کم‌تر از جایزه نفر اول مسترالمپیا است. بدون شک برای هادی، هیچ چیز  مهم‌تر از جایزه گرفتن از دست الگوی بزرگ زندگی‌اش یعنی آرنولد نبود. او این حس را پس از انتخاب به عنوان نفر اول با همه در میان گذاشت:«وقتی بچه بودم، پول زیای خرج می‌کردم تا عکس و فیلم‌های آرنولد را ببینم. بزرگ‌ترین آرزویم این بود که روزی آرنولد را از نزدیک ببینم و با آرنولد عکس بگیرم. اما حالا هر دوی ما روی این استیج و هر دوی ما قهرمان مسترالمپیا هستیم. اینکه اسطوره من امروز کاپ و جایزه من را می‌دهد، باعث افتخار من است.» این یک تجربه فراموش‌نشدنی دیگر، برای ستاره بی‌بدیل پرورش اندام ایران بود.