مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک بالاخره روز گذشته برگزار شد تا این فدراسیون پس از 20 ماه از بلاتکلیفی خارج شود. حواشی و مشکلات ژیمناستیک به اندازه‌ای زیاد بود که فدراسیون جهانی نماینده‌ای را برای نظارت به انتخابات فرستاد. با این حال همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، پروسه انتخاب رییس با حواشی بسیاری روبه‌رو شد. شاید اگر اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده به جای چند دقیقه قبل از شروع مجمع، زودتر اعلام می‌شد، شاهد حواشی انتخابات نبودیم. از طرفی به دلیل مشخص نبودن لیست اعضای مجمع، اعضا با 30 دقیقه تاخیر وارد سالن شدند. هرچند پولادگر هم که نماینده وزارت ورزش بود، با تاخیر 40 دقیقه‌ای خودش را به مجمع رساند!  

در هر حال عابد حقدادی، حبیب نوظهوری و مقداد قلندرپور سه کاندیدایی بودند که برای احراز پست ریاست فدراسیون ژیمناستیک تایید صلاحیت شدند. البته در مجمع مقداد قلندرپور از ادامه حضور در انتخابات انصراف داد.  زهرا اینچه‌درگاهی هم که صلاحیتش تایید نشده بود، نسبت به این تصمیم اعتراض و جلسه را ترک کرد. تصمیمی که با همراهی 20 نفر از اعضای مجمع روبه‌رو شد و آنها در حمایت از رییس سابق فدراسیون ژیمناستیک مجمع را ترک کردند تا زمزمه‌های لغو مجمع به گوش برسد. درنهایت اما یوسف الطبا از سوریه که به عنوان نماینده فدراسیون جهانی در این مجمع حضور داشت، به دلیل حضور نصف به علاوه یک نفر اعضای حاضر در مجمع، اجازه برگزاری انتخابات را داد. این اتفاقات در حالی رقم خورد که خبرنگاران باز هم اجازه ورود به مجمع را پیدا نکردند و پس از گذشت حدود 90 دقیقه، درها روی خبرنگاران باز شد. ناگفته نماند این رفتار با خبرنگاران که برای اولین بار هم نبود، جای صحبت بسیار دارد.

در ادامه این مجمع جنجالی و خبرساز کاندیداها برنامه‌های‌شان را ارائه کردند و نوبت به رای‌گیری رسید. در ابتدا حقدادی ۱۸ رای کسب کرد و نوظهوری هم صاحب هشت رای شد تا کار به دور دوم انتخابات بکشد. در دور دوم حقدادی دو رای بیشتر به دست آورد و با ۲۰ رای به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد. نوظهوری هم با ۶ رای در این انتخابات راه به جایی نبرد. به این ترتیب حقدادی که مدتی سرپرست فدراسیون ژیمناستیک بود، برای چهار سال رییس این فدراسیون شد و به بلاتکلیفی ۲۰ ماهه در این فدراسیون پایان داد. حالا که تکلیف صندلی ریاست این فدراسیون روشن شد، باید امیدوار بود که ژیمناستیک تا می‌تواند از حاشیه دوری کند و تمرکزش را روی پیشرفت بگذارد.