بعد از چند فصل ناکامی در فوتبال ایران، سپاهانی‌ها ظاهرا لیگ بیست و دوم را به شدت جدی گرفته‌اند. انتخاب کادر فنی باشگاه نشان می‌دهد که سپاهان در این فصل به هیچ چیز به جز قهرمانی لیگ برتر فکر نمی‌کند.

آنها برای نیمکت‌شان به سراغ ژوزه مورایس رفته‌اند. کسی که در بهترین سال‌های دوران مربیگری ژوزه مورینیو دستیار او بوده و در قاره آسیا چند جام بسیار ارزشمند را با تیم‌های کره‌ای و عربستانی به دست آورده است. کادر مورایس در اصفهان هم همگی چهره‌های مشهور دنیای فوتبال هستند. چهره‌هایی که حضورشان در ایران، جذابیت لیگ برتر را به شکل قابل توجهی افزایش خواهد داد.

مربی گلرهای سپاهان در فصل جدید، پائولو سانتوس خواهد بود. چهره نام‌آشنای فوتبال پرتغال که سابقه ایستادن درون دروازه تیم‌هایی مثل بنفیکا، پورتو، براگا و ریو آوه را دارد. او در دوران بازی برای بیشتر تیم‌های مهم پرتغال به میدان رفته و یک بار هم برای تیم ملی کشورش بازی کرده است.

مورایس در پست مربی بدنساز نیز به سراغ یکی از دستیاران سابقش رفته است. کسی که در تیم‌های اینتر، چلسی و رئال دستیار مورینیو بود و سپس در عربستان، کره جنوبی و انگلیس به عنوان دستیار مورایس فعالیت کرد. او سابقه حضور در بالاترین سطح فوتبال اروپا را دارد.

نام‌آشناترین عضو نیمکت سپاهان در فصل جدید اما، ستاره سابق تیم ملی پرتغال است. هواداران فوتبال ایران نیز به خوبی هوگو آلمیدا را می‌شناسند. کسی که در باشگاه پورتو چهره شد، برای تیم‌هایی مثل بشیکتاش و هانوفر بازی کرد، در همه رده‌های سنی برای پرتغال به میدان رفت و 11 سال در عضویت تیم بزرگسالان این کشور بود. او 57 بار برای پرتغال بازی کرد و 19 گل ملی نیز به ثمر رساند. مردی که در دوران فوتبالش جام‌های زیادی را نیز به دست آورده است.

سپاهان با این نیمکت، به یکی از تماشایی‌ترین تیم‌های فصل تازه لیگ برتر تبدیل خواهد شد. شاید در هفته‌های گذشته کوچ چند ستاره از اصفهان طرفداران این باشگاه را نگران کرده بود اما حالا این کادر فنی، حرف‌های زیادی برای گفتن در فوتبال ایران خواهد داشت. با این نفرات، سپاهان می‌تواند روی قهرمانی لیگ در این فصل حساب ویژه‌ای باز کند. از آخرین قهرمانی این تیم در لیگ برتر زمان زیادی سپری شده است.

سپاهان در این سال‌ها فرمول‌های متفاوتی را آزمایش کرد و سرانجام به استفاده از مربیان ایرانی روی آورد. نفراتی مثل قلعه‌نویی هم اما در این تیم جواب ندادند. سپس نوبت به قرار دادن یکی از چهره‌های مهم تاریخ باشگاه روی نیمکت بود.

 محرم تلاش زیادی انجام داد اما نتوانست سپاهان را در مسیر موفقیت قرار بدهد. باشگاه بالاخره مجاب شد که به سراغ یک مربی بزرگ و موفق خارجی با رزومه‌ای خوب برود. نقشه‌ای که امیدواری‌های زیادی برای رسیدن به موفقیت در این باشگاه به وجود آورده است. از یاد نبریم که موفق‌ترین فصل فوتبالی سپاهان که مترادف رسیدن به فینال آسیا و جام باشگاه‌های جهان بود، با نشستن یک مربی خارجی روی نیمکت این باشگاه رقم خورد.