آریا رهنورد

برخلاف فوتبال ایران که حالا به یکی از نسل‌های طلایی‌اش رسیده است، هواداران فوتبال در کره جنوبی به تیم فعلی‌شان چندان امیدوار به نظر نمی‌رسند. کره برخلاف گذشته، یک تیم کهکشانی نیست اما همچنان چند ستاره مهم و کلیدی را در اختیار دارد که ممکن است در آزادی برای تیم ملی دردسر درست کنند. ستاره‌های تیم اسکوچیچ روز سه‌شنبه، باید به شدت مراقب این 6 ستاره باشند. بازیکنانی که در یک لحظه غفلت، ممکن است شرایط را به سود تیم ملی کره جنوبی تغییر بدهند.

سون هیونگ مین

در سیستم چهار، دو، سه، یک بنتو برای تیم ملی کره جنوبی، «سون هیونگ مین» پشت سر مهاجم نوک به میدان می‌رود. بازیکنی که در تاتنهام یک وینگر است. سون بدون هیچ شک و تردیدی مهم‌ترین ستاره این نسل فوتبال کره جنوبی و یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ قاره آسیا به حساب می‌آید. او عملکرد فوق‌العاده‌ای در ترکیب تاتنهام داشته و در این چند سال همواره یکی از بهترین مهره‌های لیگ برتر انگلیس بوده است. سون در اولین سال‌های بازی برای تیم ملی کره جنوبی، همیشه با این اتهام روبه‌رو بود که به اندازه کافی برای کشورش تلاش نمی‌کند اما به مرور زمان ثابت شد که او با همه وجود برای تیم ملی کره جنوبی به میدان می‌رود. سون حالا بازوبند کاپیتانی کره‌ای‌ها را هم در اختیار دارد. اگر گل حساس او در آخرین دقایق مسابقه قبلی با سوریه نبود، کره‌ای‌ها دو امتیاز دیگر را هم از دست می‌دادند اما درخشش سون مانع این اتفاق شد. او تا امروز چند بار روبه‌روی تیم ملی ایران به میدان رفته اما تا کنون موفق به باز کردن دروازه تیم ملی نشده است. این یک طلسم بسیار بزرگ برای سون به شمار می‌رود. بازیکنی که می‌خواهد به هر قیمتی در جدال این هفته از این طلسم عبور کند.

هوانگ اوی جو

تک مهاجم 29 ساله تیم ملی کره جنوبی، یکی از نفرات آماده این روزهای این تیم به شمار می‌رود. هوانگ که زمانی برای گامبا اوزاکا توپ می‌زد، حالا در ترکیب بوردوی فرانسه به میدان می‌رود و یکی از نفرت فیکس و موثر این تیم فرانسوی نیز هست. او فصل گذشته 12 گل برای بوردو به ثمر رسانده و این فصل هم تاکنون در 6 مسابقه، توانسته سه بار برای این باشگاه گل‌زنی کند. در 6 تقابل اخیر با ایران، کره جنوبی فقط یک گل به ثمر رسانده و آن یک گل را هوانگ وارد دروازه تیم ملی ایران کرده است. او تا امروز در مجموع 14 گل ملی در کارنامه دارد. هوانگ مهاجم بسیار فیزیکی و خطرناکی به نظر می‌رسد و مدافعان تیم ملی باید در همه دقایق، مراقب او باشند.

هوانگ هی‌‌چان

او یکی از دو ستاره فعلی ترکیب کره جنوبی است که در لیگ برتر انگلیس توپ می‌زند. هوانگ که در همه رده‌های سنی برای تیم ملی کره جنوبی بازی کرده، چهار سال در عضویت باشگاه رد بول سارلزبورگ قرار داشته است. او دو فصل هم در لایپزیش به میدان رفت و در شروع این فصل با پیشنهاد باشگاه وولورهمپتون روبه‌رو شد. هوانگ خیلی زود توانسته در تیم جدیدش جا بیفتد و نمایش‌های ایده‌آلی در فوتبال انگلیس داشته باشد. هی چان تا امروز در این فصل پنج بار برای نارنجی‌ها به زمین مسابقه رفته و سه بار موفق به گل‌زنی برای گرگ‌های لیگ برتر شده است.

جونگ  و  و یونگ

برخلاف چند ستاره قبلی، او در فوتبال اروپا توپ نمی‌زند و اساسا ستاره‌ای با شهرت جهانی نیست. جونگ اما بعد از چندین فصل بازی برای باشگاه السد، شناخت بسیار خوبی از فوتبال غرب آسیا دارد. او چندین بار هم روبه‌روی تیم‌های ایرانی قرار گرفته و به همین خاطر، در این مسابقه مهره مهمی برای کره‌ای‌ها خواهد بود. باشگاهی مثل السد که معمولا فرصت زیادی به مهره‌های خارجی نمی‌دهد و خیلی زود به همکاری با آنها پایان می‌دهد، در این چند سال همواره به وو یونگ اعتماد داشته است. جونگ یک هافبک میانی با پاس‌های بسیار دقیق، بازی منظم و نمایش‌های مطمئن به شمار می‌رود.

کیم مین جائه

با اینکه فقط 24 ساله است اما هواداران فوتبال در کره جنوبی او را «هیولا» صدا می‌زنند. مهدی طارمی و سردار آزمون، کار سختی برای رویارویی با این مدافع سرسخت خواهند داشت. مدافعی که به خصوص روی هوا، بازیکن بسیار توانمندی به نظر می‌رسد. مین جائه از شروع این فصل در ترکیب فنرباغچه توپ می‌زند و یک مهره بسیار ثابت برای این تیم است.

کیم یونگ گئون

11 سال بازی برای تیم ملی کره جنوبی، از او یک ستاره بسیار پرتجربه ساخته است. کیم بهترین سال‌های فوتبالش را در سوپرلیگ چین سپری کرد و با دستمزدی سنگین، در ترکیب گوانگجو قرار گرفت. او از دو سال قبل، به باشگاه گامبا اوزاکا در فوتبال سامورایی‌ها ملحق شده و حالا در این تیم هم یک مهره ثابت است. نکته مهم در مورد سبک بازی این ستاره، هوش بسیار بالای او خواهد بود.