فروش بلیت دیدار برگشت فینال آسیا در تهران، تنها به صورت «آنلاین» صورت می‌گیرد اما به نظر می‌رسد زیرساخت‌های لازم برای چنین فروش گسترده‌ای، تعبیه نشده‌اند. قرار بود پروسه بلیت‌فروشی راس ساعت 12 ظهر روز دوشنبه آغاز شود اما ظاهرا در همان ثانیه‌های ابتدایی یک میلیون و 200 هزار بازدید اینترنتی، موجب اختلال کامل در این سامانه شد و هیچ هواداری نتوانست در ساعت 12 بلیت این مسابقه را خریداری کند. به صورت همزمان اما تعدادی از بلیت‌های این بازی برای فروش در وبسایت‌های مختلف قرار داده شد. موضوعی که ابهامات درباره صحت و سلامت فروش بلیت‌ها را بیشتر و جدی‌تر می‌کند. قرار بود فروش بلیت‌ها در ساعت 15 از سر گرفته شود اما سامانه فروش که این بار با فرمتی جدید ظاهر شده بود، همچنان توانایی روبرو شدن با این حجم از بازدیدها را نداشت. از کار افتادن این سامانه در نگاه اول، چندان هم عجیب به نظر نمی‌رسد. فصل گذشته حتی هواداران رم نیز نتوانستند بلیت‌های دیدار تیم‌شان با بارسلونا را به صورت اینترنتی خریداری کنند و هجوم به وبسایت فروش بلیت آنقدر زیاد بود که این سامانه کاملا مختل شد. باشگاه رم برای حل این بحران، بلافاصله محل‌هایی را برای فروش حضوری بلیت‌های مسابقه اعلام کرد. به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس نیز باید این تجربه را تکرار کند و حداقل بخشی از بلیت‌ها را به جایی خارج از چرخه آنلاین بفرستد تا هم متقاضیان بلیت‌های اینترنتی بتوانند بلیت تهیه کنند و هم هوادارانی که پشت شلوغی سامانه مانده‌اند، بتوانند با مراجعه به مراکز فروش حضوری برای خودشان بلیت بخرند. این حجم از بی‌نظمی و این میزبان از ناکارآمدی روند فروش، شاید به خالی‌ماندن بخشی از سکوهای آزادی در روز شنبه بیانجامد.