قرارداد کریستیانو رونالدو با باشگاه یوونتوس تا پایان فصل آینده اعتبار دارد اما این روزها زمزمه‌هایی در مورد احتمال فروش این ستاره در انتهای همین فصل به گوش می‌رسد. به نظر می‌رسد یوونتوسی‌ها قصد ندارند این بازیکن را با یک قرارداد آزاد از دست بدهند و به دنبال تمدید قرارداد با او تا سال‌ 2023 نیستند.

در این صورت تنها گزینه مطلوب پیش روی این باشگاه، فروش کریس در تابستان آینده است. دستمزد بالای این ستاره برای باشگاه ایتالیایی دردسرساز شده و باشگاه نیز در سایه ویروس کرونا، با مشکلات مالی بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند. کریستیانو نیز دیگر به اندازه گذشته مهارنشدنی نیست و این اواخر با چند مصدومیت هم دست و پنجه نرم کرده است. بدون تردید رونالدو هنوز یکی از بهترین‌های دنیا به شمار می‌رود اما یووه ترجیح می‌دهد هزینه سنگین دستمزد او را برای مهره‌های جوان‌تر کنار بگذارد.

آینده ستاره پرتغالی هنوز مبهم به نظر می‌رسد اما جدایی او از یوونتوس، به شدت محتمل خواهد بود. بعید نیست این خبر خیلی زود حالت رسمی به خودش بگیرد و رونالدو به طرف درهای خروجی بیانکونری هدایت شود. او این روزها در آرامش به اردوی تیم ملی پرتغال رسیده و فعلا همه تمرکزش را برای شکستن رکورد علی دایی کنار گذاشته است اما احتمالا به زودی زمان گرفتن یک تصمیم کلیدی از سوی این بازیکن خواهد رسید. اینکه در تابستان آینده چه اتفاقی برای کریس رخ می‌دهد، هنوز قابل پیش‌بینی نیست اما همه زمزمه‌ها حکایت از این دارند که راه او و یووه خیلی زود از هم جدا خواهد شد.

پی‌اس‌جی یکی از دست به نقدترین مشتریان رونالدو به شمار می‌رود. آنها همیشه خواهان جذب این ستاره بوده‌اند و یووه از همین حالا پیشنهاد معاوضه او با نیمار را به صورت غیررسمی به باشگاه فرانسوی داده است. از دست دادن نیمار، اصلا جایی در میان برنامه‌های باشگاه فرانسوی ندارد اما قرار دادن این دو ستاره در کنار هم، می‌تواند فوق‌العاده باشد. از طرفی برخی رئالی‌ها نیز به بازگشت دوباره کریس فکر می‌کنند اما باشگاه دیگر تمایلی برای این اتفاق ندارد و فلورنتینو پرز به این موضوع علاقه‌ای نشان نداده است. گزینه دیگر برای این فوتبالیست، بازگشت به منچستریونایتد خواهد بود. اتفاقی که هواداران شیاطین سرخ همیشه توجه ویژه‌ای به آن نشان داده‌اند. در حقیقت به نظر می‌رسد یکی از این سه تیم، مقصد بعدی رونالدو در فوتبال اروپا خواهند بود. برای رونالدو، گزینه‌هایی مثل  بازی در لیگ‌های عربی یا ام.ال.اس هم وجود دارد اما گفته می‌شود او حداقل تا جام جهانی 2022 از اروپا خارج نمی‌شود تا آمادگی‌اش را حفظ کند. پس از آن، هر اتفاقی محتمل است و حتی این احتمال وجود دارد که کریس سال‌های پایانی دوران فوتبالش را در آمریکا یا آسیا پشت سر بگذارد. به هر حال فعلا همه در انتظار تصمیم مهم این ستاره و باشگاه یووه هستند. به نظر می‌رسد یک تابستان جنجالی در انتظار یکی از دو طرف این ماجرا خواهد بود و رونالدو پس از دوران حضور در یووه به سراغ یک باشگاه اروپایی دیگر خواهد رفت.