دو ستاره کلیدی تاتنهام در روزهای گذشته، وضعیت کاملا متفاوتی را پشت سر گذاشته‌اند. دو خبر مهم درباره دو شاگرد ژوزه مورینیو، فضای لیگ جزیره را تحت تاثیر قرار داده است. اولین ماجرا به هری کین مربوط می‌شود. هری در یک اقدام فوق‌العاده تحسین‌برانگیز، از یکی از تیم‌های سابق دوران فوتبالش حمایت مالی کرده است. در شرایطی که باشگاه لیتون اورینت با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، هری کین حاضر شده اسپانسرینگ پیراهن این باشگاه را بر عهده بگیرد. او از این کار برای یک فعالیت تجاری استفاده نکرده و ترجیح داده روی پیراهن‌های این باشگاه، از کادر درمانی و پزشکی در انگلستان قدردانی کند. این اقدام، با واکنش‌های بسیار مثبتی در بین هواداران فوتبال روبه‌رو شده است. تاتنهام در سال‌های گذشته خروجی‌های سرشناسی داشته اما نفراتی مثل بیل و مودریچ، هرگز از باشگاه سابق‌شان یاد نکرده‌اند. هری کین اما با این روحیه اگر روزی از اسپرز جدا شود نیز این تیم را از یاد نخواهد برد. هری که حالا بازوبند کاپیتانی تیم ملی انگلیس را نیز بر بازو دارد، محصول آکادمی باشگاه تاتنهام است. او از سال 2009 به عضویت تیم اصلی باشگاه درآمد و مدتی بعد به باشگاه لیتون اورینت قرض داده شد. این تیم به هری فرصت داد تا اولین بازی‌های رسمی را به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای انجام بدهد. او تنها یک فصل به صورت قرضی در این تیم به میدان رفت اما این زمان کم، موجب نشد که این بازیکن در چنین زمان مهمی به باشگاه کمک نکند. هری راه و رسم قدرشناسی را به همه ستاره‌های فوتبال در دنیا نشان داد و با این تصمیم، موجی از ستایش‌ها را برای خودش رقم زد.

اوضاع برای هم‌تیمی او در تاتنهام اما اصلا خوب پیش نرفته است. دله آلی در روزهای گذشته با ورود گروهی از افراد مسلح به خانه‌اش برای سرقت روبه‌رو شده و آن را تجربه‌ای وحشتناک دانسته است. این افراد که برای سرقت در خانه دله حضور داشتند، تمامی جواهرات و اشیای ارزشمند او را به سرقت برده‌اند. دله که در یک سال گذشته با حواشی بسیار زیادی روبه‌رو شده، حالا باید با پس‌لرزه‌های چنین اتفاقی مواجه شود. پلیس لندن به دنبال ردپایی از سارقان در این پرونده است اما هنوز هیچ چیزی از این افراد شناسایی نشده و تحقیقات همچنان ادامه دارند.

دله و کین، از مهره‌های کلیدی ژوزه مورینیو در اسپرز به شمار می‌روند. هری از مدت‌ها قبل مصدوم بوده و دله هنوز نتوانسته انتظارات آقای خاص را برآورده کند. ژوزه یکی از موافقان سرسخت بازگشت فوتبال در انگلیس به شمار می‌رود. او هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد و می‌خواهد تاتنهام را به کمک درخشش این بازیکن‌ها، به رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا برساند. او به خوبی می‌داند که هری به زودی آماده بازگشت به میادین می‌شود و دله نیز انگیزه‌های زیادی برای اثبات دوباره توانایی‌هایش در زمین فوتبال دارد. این دو ستاره با وجود درخشیدن در این سال‌ها، هنوز هیچ جامی را در دوران فوتبال‌شان جشن نگرفته‌اند و این موضوع برای آنها کمی آزاردهنده به نظر می‌رسد.