رئیس‌کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با حضور سرزده در برخی شعبات بانکی در سطح شهر تهران، ضمن بررسی روند ارائه خدمات به مردم از نزدیک در جریان فعالیت‌ها، نحوه ارائه خدمات بانکی و عملکرد خودپردازها و شعبات قرار گرفت. به گزارش تسنیم، محمدرضا فرزین در این بازدید سرزده با کارکنان، مدیران شعبات و مشتریان به گفت‌وگو پرداخت و بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان تأکید کرد. او همچنین نسبت به برخی موضوعات مطرح شده از سوی مشتریان شبکه بانکی نیز ضمن پیگیری فوری، دستورات لازم را صادر کرد.