برترین‌ها- بر اساس اسنادی که از سوی سایت برترین‌ها منتشر شده است: شهرداری برای طراحی لوگوی «تهران ۱۴۰۰» بیش از400 میلیون تومان فاکتور زده و مبلغ را پرداخت کرده است.

در این گزارش تاکید شده است: اگر از ۴۰۰ میلیون لوگو بگذریم، هزینه‌های برندینگ و طراحی کانسپت تهران 1400 هم نزدیک 400 میلیون تومان آب خورده است.هزینه طراحی دبیرخانه 130 میلیون، ارائه طرح تهران 1400 در قالب‌های مختلف 240 میلیون و آماده‌سازی فریم اینستاگرامی مراسم ۵۳ میلیون تومان شده است. جمع مبلغ این اقدامات به یک میلیارد و 660 میلیون تومان می‌رسد که در جدول قابل رویت است.