همایون شجریان با همراهی ارکستر مجلسی تهران، یکشنبه شب ۴ خردادماه در تالار وحدت کنسرت آنلاین برگزار کرد اما بسیاری از مخاطبان موفق به دیدن آن نشدند!

به گزارش خبرنگار ایلنا، همایون شجریان با همراهی ارکستر مجلسی تهران یکشنبه چهارم خرداد ماه در تالار وحدت کنسرت آنلاین برگزار کرد.

این برنامه در حالی برگزار شد که ارکستر مجلسی تهران به رهبری بردیا کیارستمی با همراهی همایون شجریان از چند روز قبل تمرینات خود را آغاز کرده بود تا شب گذشته به اجرای ساخته‌های محمدجواد ضرابیان و  سینا جهان‌آبادی بپردازد؛ اما این اتفاق با موفقیت همراه نبود!

این کنسرت آنلاین قرار بود از طریق سامانه اینترنتی لنز متعلق به شرکت ایرانسل پخش شود که به دلیل ضعف در نحوه پوشش و ارائه، نارضایتی اغلب مخاطبان را به همراه داشته است. در دقایق ابتدایی کنسرت که با تاخیر شروع شد، سایت شبکه اینترنتی لنز از دسترس خارج شد و این وضعیت تا پایان برنامه ادامه داشت و به همین دلیل اغلب مخاطبان که از چند روز قبل منتظر اجرای همایون شجریان بودند موفق به دیدن کنسرت نشدند و تنها برخی به صورت مقطع به تماشای آن نشستند.

این در حالی است که اپراتور تلفن همراه ایرانسل از چند روز قبل برای تماشای این کنسرت تبلیغ کرده بود و تعداد قابل توجهی از دوستداران موسیقی ایرانی و همایون شجریان، برای عضویت در سامانه مذکور مبالغی را برای عضویت پرداخت کرده بودند.

از سویی دیگر شرکت ایرانسل گاه در قالب اس ام اس به مشترکان خود وعده اینترنت رایگان در صورت ورود و ثبت نام در سایت لنز را داده بود.

 بر اساس این شواهد، تبلیغات گسترده و وعده اینترنت رایگان باعث هجوم کاربران به سایت شده و فعالیت آن را مختل کرده است. حال باید دید پاسخ متولیان کنسرت ارکستر مجلسی تهران و همایون شجریان برای این اتفاق چیست.