رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: شهروندان در هر اداره‌ای که مراجعه می‌کنند اگر با بدرفتاری کارمند مواجه می‌شوند، به طور مثال کارمند پشت میز خود قرار ندارد، صبحانه می‌خورد یا به هر روشی باعث اتلاف وقت مراجعه‌کننده می‌شود، می‌توانند از طریق شماره‌گیری با مرکز تماس ۱۲۸ این موضوع را مطرح کنند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، علاءالدین رفیع‌زاده اظهار کرد:سامانه فواد از طریق کد «۱۲۸» تماس شهروندی، شکایت یا درخواست را ثبت می‌کند و یک کد رهگیری می‌دهد و تا پایان فرایند همراهی می‌کند؛ شهروند میزان رضایت نهایی را در همان سامانه ثبت می‌کند و امتیاز عملکرد بلافاصله در پروفایل مدیر یا کارمند می‌نشیند.