مهدهای کودک از پذیرش کودکان معلول ممانعت می‌کنند 

رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران گفت: متاسفانه حضور کودکان معلول در مهدهای کودک تنها در حد حرف باقی مانده و مهدهای خصوصی از پذیرش کودکان معلول به بهانه تاثیرگذاری منفی بر روحیه کودکان ممانعت می‌کنند و همین موضوع تجربیات اجتماعی و استقلال کودکان معلول را به مخاطره می‌اندازد. 

به گزارش تسنیم علی همت محمودنژاد با اشاره به فرایند ثبت‌نام دانشجویان معلول در کشور گفت: امیدوارم امسال دانشجویان معلول هنگام ثبت‌نام با مشکلات پرداخت شهریه مواجه نباشند. محمودنژاد همچنین خواستار رایگان شدن هزینه مهد برای فرزندان ناشنوایان شد. 

    

دستگیری عامل انتشار تصویر کشتن یک قلاده روباه در فضای مجازی 

معاون اجتماعی پلیس فتا نیروی انتظامی گفت: فردی که تصویر دردناک کشتن و مثله کردن یک قلاده روباه در فضای مجازی را منتشر کرده بود توسط پلیس فتا دستگیر شد. 

به گزارش ایلنا، سرهنگ رامین پاشایی در تشریح این خبر، افزود: کارشناسان فنی پلیس فتا استان آذربایجان غربی موفق شدند، فرد مجرم را در شهرستان ماکو شناسایی و ضمن هماهنگی با سازمان محیط زیست استان دستگیر کنند. 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: هرگونه تصاویر مربوط به حیوان‌آزاری در فضای مجازی رصد و در صورت مشاهده موارد مشابه با انتشار دهندگان این تصاویر دردناک که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی هموطنان در فضای مجازی می‌شود، با جدیت برخورد می‌شود.