الکسی ددوف،سفیر روسیه در ایران، از برگزاری نشستی میان نمایندگان صنایع هسته‌ای ایران و روسیه در آینده نزدیک خبر داد و گفت:‌ این نشست  قرار است در مسکو برگزار شود و محور اصلی آن بررسی روند ساخت نیروگاه هسته‌ای جدید هرمز در جنوب ایران خواهد بود. به گزارش فرارو به نقل از تاس، در این نشست احتمالا در اواخر ژوئن یا اوایل ژوئیه برگزار می‌شود و طرفین در آن درباره چارچوب‌های حقوقی و اجرایی پروژه نیروگاه هرمز رایزنی خواهند کرد. او این پروژه را امیدوارکننده توصیف کرد و گفت مذاکرات میان شرکت‌های روسی و ایرانی همچنان ادامه دارد.