وحید جلال‌زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات طوفان‌الاقصی یک عملیات کاملا فلسطینی بود ما از مردم فلسطین و حقوق حقه آنها در دفاع از خودشان حمایت می‌کنیم. جنبش حزب‌الله اعلام کرد دیگر وقت بیانیه و مصاحبه گذشته و مردم دنیا به خصوص جهان اسلام باید با اعلام انزجار نسبت به انجام اقدامات عملی در تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی روی آورند و وارد میدان شوند.

به گزارش خبرنگار جماران؛ وحید جلال‌زاده در نشست خبری دیروز صلح در مجلس شورای اسلامی در خصوص جنایات شب گذشته اسرائیل در غزه گفت: شهادت زنان، کودکان و مردان بی‌دفاع فلسطینی را در  حمله رژیم صهیونیستی در غزه به آزادی‌خواهان و ملت‌های مستقل و مردم ایران تسلیت می‌گویم.

وی با بیان جنایت علیه بشریت اسرائیل افزود: جنایات رژیم صهیونیستی در شب گذشته نقطه پایانی بر ادعای حقوق بشر غربی‌ها و آمریکا بود. به دنبال حقوق حیوانات هستند اما حقوق انسان‌ها را نمی‌بینند که به بیمارستان پناه برده و به دنبال جراحاتشان بودند. با زیر پا گذاشتن کنوانسیون‌های چهارگانه ژنو مبنی بر بهبود زخمی‌ها و غیرنظامی را در بالاترین سطح زیرپا گذاشته و نادیده گرفت. این جنایت لگدمال کردن حقوق و عرف بین‌الملل بود. این جنایات را حتی داعش در سال‌های گذشته مرتکب نشد اما رژیم صهیونیستی در غزه انجام داد. وی افزود: عملیات طوفان‌الاقصی یک عملیات کاملا فلسطینی بود ما از مردم فلسطین و حقوق حقه آنها در دفاع از خودشان حمایت می‌کنیم. جنبش حزب‌الله اعلام کرد دیگر وقت بیانیه و مصاحبه گذشته و مردم دنیا به خصوص جهان اسلام باید با اعلام انزجار نسبت به انجام اقدامات عملی در تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی روی آورند و وارد میدان شوند.

وی تصریح کرد: ما با دوستان حماس، جهاد اسلامی و حزب‌الله ارتباط داریم که جلساتی نیز با روسای دفاتر آنها برگزار کردیم حرف آنها این است که انتظار شان از ما انجام عملیات حوزه نظامی نیست. جنایت هولناک را باید جنایت قرن نامید،بدون شک شریک اول حامیان رژیم صهیونیستی آمریکا است باید آمریکا و صهیونیست‌ها در دادگاه‌های جهانی به خاطر اقدامات ضد حقوق بشری‌شان محاکمه شوند. جلال زاده ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی یک عملیات فلسطینی بود. البته این نافی حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت، حماس و جهاد اسلامی نیست. مقام معظم رهبری فرمودند  باید کرانه باختری مسلح شود اما این‌که جبهه مقاومت در پاسخ به عملیات وحشیانه اسرائیل در حمله به غزه باید چه واکنشی نشان دهد موضوعی است که در پاسخ به آن اول باید بدانیم که عملیات وحشیانه اسرائیل آفندی نیست و پدافندی است.