نماینده مهاباد گفت: مشارکت با اس.ام.اس فرستادن افزایش پیدا نمی‌کند. مردم آگاه به شرایط هستند و تا زمانی که تاثیر انتخابات و تاثیر نمایندگان را در زندگی روزمره احساس نکنند، پای صندوق رای نمی‌آیند. دولت جناحی کردن مدیران را تا سطوح دهیاری هم پیش برده است. جلال محمودزاده در گفت‌وگو با رویداد۲۴ افزود:‌ مردم از مجلس بریده‌اند. مجلس یازدهم همیشه با دولت همراه بوده و در مسائلی که باید از بعد نظارتی مجلس ورود می‌کرد، ورود نکرد و همین باعث شد این مجلس از بحث اشتغال، مسکن، معیشت و...  غافل شود و در نهایت بسیاری از خانوار‌ها زیر  خط فقر آمدند.

 به گفته این نماینده مجلس، ‌ رئیسی نه تنها شغل ایجاد نکرد، بلکه شغل‌هایی که بود هم از دست دادیم، برای مثال دولت همین امسال در بخش کشاورزی از ساعت ۹صبح تا ۴الی ۵ عصر برق و آب برای آبیاری زمین‌ها را قطع می‌کند. خب این باعث شده صنایع با کمترین ظرفیت کار کنند و مجبور به تعدیل نیرو شدند.

دولت نظارت‌های مجلس را بی‌اهمیت می‌داند

وی ادامه داد: زمانی که دولت به تذکرات نمایندگان مجلس گوش نمی‌دهد، خب همین اشکالاتی که دارد ادامه پیدا می‌کند و نارضایتی مردم افزایش پیدا می‌کند؛ مثلا می‌بینیم برای رئیس سازمان سنجش حکم انفصال صادر شده، اما تمکین نمی‌کنند یا موضوع میثم لطیفی. دولت نه تنها قوانین را نادیده گرفته بلکه نظارت‌های مجلس را هم بی‌اهمیت می‌داند.