نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کنسرت اگر در وصف نیازهای جامعه، مدح ائمه یا هویت ایرانی باشد، اشکالی در آن نیست، گفت: در حوزه فرهنگ برخی به دنبال آن هستند که فقط نظرات آنها اعمال شود، اما در جامعه ما باید دید که مراجع چه می‌گویند چون جامعه ما اسلامی است و باید فتوای مراجع ونظر رهبر معظم انقلاب در این زمینه لحاظ شود.

فریدون عباسی با تاکید بر اینکه هیچ گاه چنین شرایطی در جامعه ما که هنر غربی ترویج باید، حاکم نخواهد شد، اظهار داشت: اگر افرادی بخواهند از این موضوع استفاده کرده و افکار غیر دینی خود را تبلیغ کنند، مطمئنا جامعه مذهبی گارد می‌گیرد و مقابل آن می‌ایستد و دو قطبی در جامعه ایجاد می‌شود و باید اجازه بدهیم تا مسئولان مربوطه در این حوزه تصمیم‌گیری کنند و جامعه دو قطبی نشود نه اینکه افراد یا گروه‌ها تصمیم بگیرند. این نماینده مجلس افزود: اظهار داشت باید از هنر برای تمدن‌سازی جامعه اسلامی بهره ببریم اما برخی به دنبال این هستند که هنر را به سمت موضوعات مسئله‌دار غربی پیش ببرند. وی ادامه داد: متاسفانه برخی افراد ظرفیت لازم را در جامعه نداشته و بیشتر، افرادی هستند که در حوزه دین کمتر تفکر دارند و هر فرصتی پیدا می‌کنند در موضوعات مختلف عرض اندام کنند.

عباسی بیان کرد: معلمین و اساتید در دبیرستان و دانشگاهها باید رضایت عمومی داشته باشد و نسبت به نظام پایبند باشند و اهداف آن را پیش ببرند نه اهداف خودشان را، که متاسفانه در جامعه آموزشی و پرورشی سلیقه‌های شخصی اعمال می‌شود و به خصوص کسانی سلیقه‌ای عمل می‌کنند که چارچوب نظام را قبول ندارند و در این جامعه کار می‌کنند و حقوق می‌گیرند و مخالف نظام حرکت می‌کنند و اینها دیکتاتور هستند و دم از آزادی می‌زنند و حاضر نیستند در چارچوب نظام حرکت کنند.