نماینده ولی فقیه در سپاه گفت:اصلاح‌طلبان سکولار نباید به راحتی و از موضع طلبکارانه با ما برخورد کنند، همه زیر سر آن‌هاست، ما این بلا‌ها را از دست شما‌ها داریم می‌کشیم، حالا این آقایان دلسوز شدند و هر روز هم به دنبال حاشیه‌سازی برای دولت جدید هستند.

عبدالله حاجی‌صادقی در گفت‌وگو با فارس افزود: ما اطلاع رسانی نکرده‌ایم و نگفته‌ایم چه به سر دولت آمده و دولت قبل در چه شرایطی تحویل دولت جدید شد. البته بخاطر نجابت و خوبی این دولت هست. آقایانی که می‌خواستند دولت را تحویل بدهند؛ گفتند دولتی تحویل می‌دهیم که در لبه پرتگاه است، ذخایر اصلی کشور به پایان رسیده و بدهی داریم.

نماینده، ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: من به جریان‌های غیر انقلابی هشدار می‌دهم که خوش‌انصاف‌ها دیدید که شما در طول سال‌ها کشور را به کجا بردید. اگر دلتان برای اسلام و مردم نمی‌سوزد، دلتان برای خودتان بسوزد که اگر این دشمن موفق شود به شما هم رحم نخواهد کرد. از اتخاذ موضع اپوزیسیونی و تخریبی علیه دولت دست بردارید. البته نقد منصفانه به دولت داشته باشید، اما اعتراف کنید و باور داشته باشید که جهت‌گیری‌های این دولت و این دوران بسیار بهتر از گذشته است.

حاجی صادقی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: من و شما و بسیاری می‌دانیم که مشکل آمریکایی‌ها با ما درباره این موضوع نیست که آیا سپاه از لیست گروه‌های تروریستی حذف بشود یا خیر؟ این را بدانند این برای سپاه افتخار است که آمریکایی‌ها با او دشمنی کنند.

وی افزود: اگر روزی آمریکایی‌ها با سپاه دشمنی نداشتند باید در حقانیت سپاه شک کنیم، آن‌ها یک مسائل دیگری دارند به تعبیر قرآن و رهبر انقلاب از ما می‌خواهند تا از اصول انقلاب خود دست برداریم. می‌گویند شما روحیه استکبارستیزی خود را کنار بگذارید و همانند عربستان سعودی عمل کنید.

حاجی صادقی تصریح کرد: سپاه از اول گفته بود که ما را به مذاکرات خود گره نزنید، ما متعلق به نظام، انقلاب و ملت هستیم و جغرافیای ما نیز انقلاب اسلامی است و اگر لازم باشد در عراق، سوریه، یمن و هرکجای دیگر کمک مشاوره‌ای مورد درخواست باشد، انجام خواهیم داد و از ارزش‌های اسلامی و انسانی دفاع خواهیم کرد، لذا ما را به مذاکرات گره نزنید.

نماینده، ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: البته دوستان تحت این عنوان که ممکن است خود سپاه پاسداران چنین چیزی را مطالبه نکند، اما برای نظام ما این اهمیت دارد که چگونه یک دشمن جرات می‌کند نیروی مسلح کشور دیگری را تحریم کند.