سرنخ‌هایی از عامل تروریستی چابهار کشف شده است

محمدهادی مرعشی، معاون امنیتی‌ـ انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بقایای زیادی از عامل انتحاری باقی نمانده است اما تلاش برای شناسایی آن ادامه دارد. بر اساس پیگیری‌هایی که نیروی انتظامی و سیستم‌های اطلاعاتی انجام داده‌اند، سرنخ‌هایی از عوامل حادثه تروریستی چابهار به دست آمده است و امیدواریم موضوع به‌زودی روشن شود.

    


صادقی مستندات ارائه نکرد شکایت کردیم

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان درباره شکایت این شورا از محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس گفت: اظهارات این نماینده به حیثیت نظام و شورای نگهبان برمی‌گردد، ابتدا از وی تقاضای ارائه مستندات شد ولی چون ارائه نشد موضوع را از طریق قوه قضائیه پیگیری کردیم. گفتنی است محمود صادقی اخیرا در صفحه شخصی خود در توئیتر و یک نشست دانشجویی مطالبی را درباره فساد در شورای نگهبان عنوان کرده است. او در توئیتر خود نوشته بود: «آیا آیت الله جنتی اطلاع دارند که فساد مالی در نهاد تحت مدیریت خودشان هم رخنه کرده است؟»

    


حزب موتلفه:

دولت بپذیرد برجام مرده است

به گزارش فارس حزب موتلفه اسلامی در دوازدهمین مجمع عمومی خود، با صدور بیانیه‌ای با اشاره به اینکه دولت باید بپذیرد برجام مرده است و امیدی هم به اروپا برای احیای آن نیست، تاکید کرد: دفاع از برجام درحالی که دشمن به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده و بر دامنه تحریم‌ها و تهدیدها می‌افزاید، وهن ملت ایران است. محال است روزی برسد که دوباره ایران و آمریکا بر سر یک میز مذاکره بنشینند.

    


نمایندگان مجلس مجوز تردد  از خط ویژه گرفتند!

احمد علیرضابیگی، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی به مهر گفت: روز سه‌شنبه نامه محرمانه از جانب معاونت اجرایی مجلس روی میز نمایندگان گذاشته شد و در آن نامه اعلام شد «امکان بهره‌مندی نمایندگان از مجوز تردد در خطوط ویژه در سطح شهر تهران فراهم شده است لذا فرمی را تکمیل نمایند تا مجوزات لازم برای شخص نمایندگان صادر شود.» اصول متعدد قانون اساسی بر هرگونه استبداد و خودکامگی و رفع تبعیضات ناروا تاکید دارد. اگر قرار باشد مسئولان از تحمل ترافیک و تبعات مادی و روانی آن معاف شوند متوجه مشکلات مردم نمی‌شوند.

    


تایید حکم انفصال از خدمت سیف

فارس نوشت: رئیس دیوان محاسبات، مهر ماه سال جاری اعلام کرد دادستان دیوان محاسبات کشور در بهمن سال ۹۶ تخلفات بانک مرکزی را محرز دید و بر انفصال رئیس کل بانک مرکزی و معاونان وی رأی داد. اما ولی الله سیف نسبت به حکم دیوان محاسبات اعتراض می‌کند و این حکم در مرحله تجدید نظر دیوان محاسبات مجدد بررسی می‌شود. در ادامه این گزارش آمده است: حکم «انفصال از خدمت ولی‌الله سیف» پس از بررسی در مرحله تجدید نظر، در تاریخ 97/8/29 مجددا تائید شده و سیف از خدمت منفصل می‌شود و با توجه به تایید این حکم سیف نمی‌تواند مشاور حسن روحانی در امور پولی و بانکی باشد.

    


علم‌الهدی:

هفت ماه تجربه کافی نیست  که به اروپا چسبیده‌اید

امام جمعه مشهد تاکید کرد: اینکه به اروپا چسبیده‌اید، هفت ماه تجربه برای شما کافی نیست؟ در برجام توانمندی هسته‌ای ملت را که به خون جوانان توام شده بود، به پای امریکا و اروپا ریختید و با تصویب FATF و CFT، شخصیت این ملت را به پای اروپا، به امید نظر افکندن به شما می‌اندازید؟ علم‌الهدی دیروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با بیان اینکه رهبری از چهار، پنج سال قبل برای ما نسخه دادند که اگر عملی می‌شد، مشکل گرانی، تورم، بیکاری و... را نداشتیم، یادآور شد: نسخه رهبری را کنار گذاشتید و به اروپا و امریکا چسبیده‌اید که نتیجه‌اش امروزش، پریشانی‌هایی را برای ملت ایران ایجاد کرده است.  آن وقت شما به اروپا چسبیده است و CFT را تصویب می‌کنید و از شورای نگهبان به مجمع می‌دهید و در آنجا، با همراهی چند نفر، آن تصویب می‌کنید و هستی استقلال کشور را به پای دشمنی می‌ریزید.