رئیس مجمع نمایندگان استان فارس معتقد است که استیضاح ها در مجلس در حد حرف است و معتقدم رئیس جمهور خودش دست به تغییر می زند.

علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز در گفت‌وگو با ایلنا، در رابطه با استیضاح‌های امضاء شده که اعلام وصول نمی‌شوند و شرایط مجلس در بحث پیگیری استیضاح، گفت: من استیضاحی که اعلام وصول شود ندیدم و اکثرا استیضاح‌ها در حد حرف و شعار است، اما به نظر من هنوز برای استیضاح یک مقدار زود است. باید شش ماهه اول امسال را هم صبر کرد و به وزرا فرصت داد و اگر واقعا بعضی از وزرا ضعیف باشند و مدیرانی که انتخاب می‌کنند را ضعیف انتخاب کنند، دیگر توجیهی ندارد و در شش ماهه دوم نماینده با قدرت بیشتری می‌تواند در بحث استیضاح پیش برود.

وی ادامه داد: البته به نظر من اگر کار به اینجا برسد، رئیس‌جمهور محترم خودش هم گفته و هم دارد رصد می‌کند و اجازه نخواهد که کار به این نقطه برسد و خودش وزیر را تغییر خواهد داد.

وی افزود: نکته دیگر این است که دولت در بحث گرانی‌ها خیلی کنترلی روی بازار ندارد، به ویژه روی احتکارها و گرانفروشی‌ها، جرائم هم در این حوزه جوابگو نیست و این‌ها را باید به روز کنند. دولت باید در این زمینه لایحه بیاورد و ما هم منتظر لایحه دولت هستیم.