یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: دیگر نمی‌توانیم مردم را گفتار درمانی کنیم چراکه از مردم آنقدر‌ سخنرانی‌، شعار و وعده‌های بعید شنیده‌اند که خسته شده‌اند و تا زمانی که در عمل مشاهده نکنند اعتماد از دست رفته را دوباره به دست نمی‌آوردند‌.

به گزارش ایلنا جلال جلالی زاده، با اشاره به ضرورت تصحیح سیاست‌های غلط که در حال موجب شکاف بین مردم و حاکمیت شده است، عنوان کرد: امروز به عنوان یک واقعیت شاهد فاصله‌ها و شکاف‌ها هستیم اگر نسبت به این شکاف‌ها و فاصله‌ها که مانند یک دیوار شکسته است، بی‌تفاوت باشیم روز به روز شکافش بیشتر می‌شود.نماینده پیشین مجلس تاکید کرد: مطئمنا بهترین حکومت، حکومتی است که مسئولان آن از ادامه روش‌های غلط خودداری کنند و به حرف، توصیه و سفارش دلسوزان و آگاهان توجه کنند. لجبازی، سماجت اصرار و پافشاری بر سیاست غلط نتیجه‌اش فروپاشی، ضرر، خسارت و از بین رفتن اعتماد، شجاعت و اعتماد به نفس مردم در مقابل دیگران است.

جلالی زاده ادامه داد: مسئولان اگر با سیاست غلط به کشور و ملت ضرر زده‌اند مانند این وضعیتی که امروز شاهدش هستیم، بدانند اگر این اشتباهات را متوقف و اصلاح نکنند و راهکارهای درستی را جایگزین نداشته باشند به ضرر هم ملت و هم خودشان و هم کشور تمام خواهد شد.