یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: یکی از شعارهای انتخاباتی ابراهیم رئیسی وعده تشکیل دولت فراگیر بود که محقق نشد و  در عمل تاکنون اقدامی از طرف دولت سیزدهم در این راستا مشاهده نشده است.

محمود علیزاده طباطبایی در گفت و گو با خبرآنلاین افزود: رئیسی، به تعبیری همه دخترخاله‌ها و پسرخاله‌های خود را روی کار آورده و تمایلی به همکاری با هیچ کس ندارد.

وی درمورد در مورد فعالیت احزاب در ایران نیز تصریح کرد: در کشور ما حزب نمی‌تواند قدرتمند باشد بلکه باید کجدار و مریز رفتار کند چون اگر حزبی بخواهد قدرتمند باشد آن را منحل می‌کنند، همانطور که شاهد بودیم با جبهه مشارکت و مجاهدین انقلاب چه برخوردی کردند. بنابراین حزب باید کج دار و مریز رفتار کند تا نظام تکلیف خودش را با دموکراسی روشن کند یا مثل طالبان صراحتا بگوید دموکراسی مُرد یا اینکه دموکراسی را بپذیریم، در حال حاضر نظام، نه دموکراسی را پذیرفته و نه می‌گوید دموکراسی مُرده است. این دموکراسیِ هدایت شده، چیزی است که حزب ما با این راه می‌آید، برخلاف احزاب دیگر اصلاح‌طلب که تا حدودی تُند رفتند و برخوردهای تُندی هم با آنها شد. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب مشخصا درمورد حزب کارگزاران یادآور شد: حزب کارگزاران از ابتدا یک حزب معتدلی بود و تلاش آن بر این است که با همین سیستم، با همین افراد، با همین رئیس قوه قضاییه، با همین رئیس قوه مجریه و با همین رئیس قوه مقننه، کار کند. نسل جوان این را نمی پذیرد ولی ما می‌دانیم اگر تا حدودی تُند برویم همان برخوردی که با سایر احزاب شد با ما هم می‌شود.