رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت اصولگرایان در تهران رستم قاسمی، سردار دهقان، سعید محمد و مهرداد بذرپاش را دارای ویژگی‌های لازم برای مدیریت شهر تهران و گزینه‌های این شورا برای شهرداری تهران خواند.

به گزارش آنا، مرتضی طلایی در رابطه با ارائه لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات شورای شهر تهران که بین شورای وحدت و شورای ائتلاف مشترک خواهد بود، با بیان این‌که تلاش می‌کنیم تا اعضای شورای وحدت و شورای ائتلاف برای انتخابات شورای شهر تهران به یک لیست واحد برسند، گفت: پیشنهاد بنده به هر دو جریان این است که بر اساس معیارهای خودشان ۱۰ نفر اول‌شان را معرفی کنند و یک نفر هم از طرفین حضور پیدا کند که این امر می‌تواند منجر به ارائه یک لیست واحد و یکپارچه از بین نیروهای انقلاب شود. وی در همین خصوص با ارائه پیشنهادی عنوان کرد: این بهترین شیوه و مدل کاری است که هر دو مجموعه را به یکپارچگی می‌رساند چراکه ما فرقی بین نیروهایی که در دو طرف هستند جز سلیقه‌ها مشاهده نمی‌کنیم و این می‌تواند به آینده بهتر برای خدمت در شورای شهر کمک کند. نایب رئیس سابق شورای شهر خاطرنشان کرد: این یکپارچگی یک ضرورت است خصوصاً برای بعد از انتخابات که قرار است ۲۱ نفر از مجموعه این تشکیلات‌ها در شورای اسلامی شهر تهران حضور پیدا کرده و فعالیت داشته باشند؛ البته مناسب هست که  در مورد شهردار آینده تهران هم به یک توافقی برسند و دو، سه گزینه را به شهروندان معرفی کنند که این می‌تواند مقدمه‌ای برای افزایش مشارکت شهروندان در انتخابات باشد.

طلایی گفت: شهردار تهران باید دارای رویکرد اجتماعی بوده و مدیران تابعش در دسترس شهروندان باشند، علاوه بر این دو خصوصیت باید دارای علم مدیریت، تخصص و مستقل باشد. وی افزود: رستم قاسمی، سردار دهقان، سعید محمد و مهرداد بذرپاش دارای این ویژگی‌ها هستند و گزینه مطلوب بنده برای تصدی پست شهرداری تهران یکی از این ۴ گزینه است.