نماینده گرمسار در مجلس گفت: اخیرا در مرکز پژوهش‌ها که کلا ۵ معاونت در ساختار سازمانی دارد، ١۴ معاون با حکم علیرضا زاکانی، رئیس مرکز منصوب شده‌اند.

اردشیر مطهری در جلسه علنی دیروز مجلس خواستار شفاف‌سازی در مورد عملکرد ساختار سازمانی مرکز پژوهش‌ها و همچنین اخباری مبنی بر پرداخت‌های نامتعارف و خارج از روابط استخدامی در این مرکز شد.

وی با بیان اینکه مجلس نماد قانون‌گرایی است، خطاب به که رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس است، گفت: جناب آقای زاکانی رعایت قانون از شما به عنوان نماینده و رئیس مرکز پژوهش‌ها که متعلق به ملت و نمایندگان است، بیش از سایرین انتظار است.

نماینده گرمسار همچنین خطاب به رئیس مجلس افزود: از آقای قالیباف که هیأت امنای مرکز پژوهش‌ها است تقاضا دارم نسبت به اصلاح این ساختار سازمانی اقدام کند.

وی ادامه داد: همچنین اخباری مبنی بر پرداخت‌های نامتعارف و خارج از روابط استخدامی و سازمانی در مرکز پژوهش‌ها به گوش می‌رسد که لازم است شفاف‌سازی شود.

تاسیس شعبه مرکز پژوهش‌ها در قم!

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه تأسیس شعبه مرکز پژوهش‌ها در قم اعتراض‌ها را برانگیخته، بیان کرد: مگر قرار نبود مرکز تحقیقات اسلامی قم امور مربوط به اسلامیت طرح‌های مجلس را عهده‌دار شود؟

مطهری در تذکر دیگری از عملکرد فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان به شدت انتقاد کرد. وی خطاب به فتاح با بیان اینکه بیش از ۷۰ نماینده از ۷۰ شهرستان‌ مختلف که نماینده میلیون‌ها نفر بوده، در صف ملاقات با شما هستند، گفت: شما شجاعت نداشتید که سر حرف خود در خصوص شفاف‌سازی اماکن بنیاد بایستید و پس از گفتن عذرخواهی کردید، این چه دکان و دستگاهی است که برای خودتان درست کرده‌اید، بنده شخصاً ۶ بار درخواست ملاقات با شما را داشته‌ام، این دکان و دستگاه در جمهوری اسلامی جایی ندارد، برخی می‌گویند شما حزب‌اللهی هستید اما بنده حزب بودن در این رفتار نمی‌بینم.