مدیرعامل شرکت سام الکترونیک گفت: از سال گذشته که شیوع کرونا آغاز شد ما در شرکت سام الکترونیک در حال بسته‌بندی و توزیع رایگان مواد ضدعفونی کننده هستیم. این مواد در سراسر کشور میان اقشار آسیب‌پذیر و در مراکزی که به این مواد ضدعفونی نیاز دارند، توزیع شده است و این خدمت از سوی ما کماکان ادامه دارد.

سید علیرضا موسوی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: شرکت سام الکترونیک در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و برای پشتیبانی از اقشار آسیب‌پذیر به صورت روزانه اقدام به بسته‌بندی محصولات ضدعفونی کرده و به صورت رایگان در حال توزیع در سطح کشور است.

موسوی افزود: از سال گذشته که شیوع کرونا آغاز شد ما در شرکت سام الکترونیک در حال بسته‌بندی و توزیع رایگان مواد ضدعفونی کننده هستیم. این مواد در سراسر کشور میان اقشار آسیب‌پذیر و در مراکزی که به این مواد ضدعفونی نیاز دارند، توزیع شده است و این خدمت از سوی ما کماکان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت سام الکترونیک افزود: در همین راستا مقدار قابل‌توجهی از موارد ضدعفونی کننده را در اختیار فرماندهی مرزبانی ناجا قرار دادیم تا در مناطق مرزی و روستاهای مرز کشور، توزیع شود.

موسوی درخصوص فعالیت شرکت سام سرویس در بخش تولید تلویزیون گفت: اقدامات اولیه به صورت کامل و دقیق، صورت گرفته و به امید خدا در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نام گرفته با تمام توان برای محقق شدن شعار سال در حال تلاش هستیم و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم. از روزهای آینده تولید تلویزیون‌های شرکت سام الکترونیک آغاز و در سطح کشور توزیع خواهد شد.