تجمع رانندگان استیجاری ایثارگر 

مقابل نهاد ریاست جمهوری

رانندگان استیجاری ایثارگر روز گذشته از استان‌های مختلف به تهران آمدند و مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند. به گزارش ایلنا، نمایندگان این رانندگان که تعداد آنها در سراسر کشور چیزی حدود ۳۵۰ نفر است، می‌گویند: ما جاماندگان طرح تبدیل وضعیت ایثارگران ۱۴۰۰ هستیم که تا امروز به‌رغم وعده‌های بسیار، هنوز تبدیل وضعیت نشدیم. این در حالی‌ست که براساس قانون بودجه ۱۴۰۰ قرار بود نیروهای ایثارگر تمام نهادها تا پایان همان سال تبدیل وضعیت شوند. آنها افزودند: یک ماه پیش رئیس جمهور به ما قول شفاهی داد که کار تبدیل وضعیت‌مان به سرانجام می‌رسد. حالا برای پیگیری این قول از استان‌های مختلف به تهران آمده‌ایم اما سازمان اداری و استخدامی می‌گوید قول شفاهی قبول نیست و نامه کتبی از ریاست جمهوری بیاورید! این عده ادامه دادند: چرا برای اجرای قانون، باید کلی دوندگی کنیم و آخر سر بازهم برایمان شرط و شروط بگذارند؟!