جمعی از کارکنان بخش فروش بلیت مترو، به شرایط کار خود اعتراض کردند و خواستار بازرسی وزارت کار از وضعیت شغلی خود و عملکرد پیمانکار شدند. به گزارش ایلنا، آنها می‌گویند: شرکت رایانه شهر شهرداری تهران (پیمانکار پروژه فروش بلیت مترو) همچنان نسبت به مطالبات حداقلی کارگران بی‌توجه است و با ترفندهای مختلف کارگران را از حقوقشان محروم می‌کند. این کارکنان به تأخیر در پرداخت حقوق ماهیانه و همچنین تغییر روند معمول شیفت کاری خود معترض هستند. آنها می‌گویند: کارفرما برای فرار از پرداخت نوبت‌کاری، گردش هفتگی شیفت کاری نیروها را به گردش ماهانه تغییر داده طوری که کارگران مجبور هستند یک ماه صبح و یک ماه عصر کار کنند.کارکنان با این شیوه جدید مخالفند و می‌گویند با این کار فشار کارشان مضاعف می‌شود. آنها از اداره کار می‌خواهند که بر عملکرد پیمانکار مجموعه نظارت کند تا به راحتی و با ترفندهای مختلف، کارگران را از حداقل حقوقشان محروم نکند.