نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس گفت: براساس گزارش‌های مرکز ملی آمار، بیکاری جوانان کردستان دو برابر میانگین کشور، ۶۷درصد مشاغل استان غیررسمی و نرخ بیکاری زنان شهری ۳۱درصد است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محسن فتحی در نطق پیش از دستور خود خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آیا خبر دارید کارمندان و آحاد ملت از تغییر ساعت شروع به کار ادارات ناراضی هستند، به‌خصوص کارمندانی که مجبورند فرزند خردسال خود را در مهد کودک بگذارند یا توسط پرستار از آنها مراقبت شود در سختی شدیدی قرار گرفته‌اند. با قاطعیت می‌گویم اگر نظرسنجی در این خصوص انجام شود حتی یک درصد هم رضایت ندارند و بازی با روح و روان مردم جایز نیست.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خطاب به رئیس‌جمهور گفت: افزایش دو الی سه برابری نرخ کالاهای اساسی سفره مردم را بسیار کوچک کرده و بسیاری از مردم توان خرید یک کیلو گوشت قرمز در ماه را ندارند. ضروری است به تیم اقتصادی دولت دستور دهید چاره‌ای اساسی بیندیشد.

فتحی در ادامه خطاب به وزیر کشور گفت: حاشیه شهر سنندج یعنی نایسر، ننله، حسن‌آباد، آساوله، دوشان، قار، قلیان، گریزه و اخیرا سوره‌زه جوابگوی حاشیه‌نشینی نیستند و ساکنین این حاشیه‌ها از لحاظ امکانات و زیرساخت‌ها در مضیقه شدید هستند، انتظار داریم نسبت به ساماندهی حاشیه شهر سنندج و توجه ویژه به امکانات محلات فوق‌الذکر دستور لازم را صادر کنید.