نماینده دماوند در مجلس از رئیس‌جمهور خواست تا دستور دهد بازرسی ریاست جمهوری در اسرع‌وقت به موضوع مشکلات کامیونداران ورود کند و مشکلات آنها را به دور از هرگونه کاغذبازی، اتلاف وقت و جلوگیری از ایجاد نارضایتی حل کند.

به گزارش ایسنا، سیداحمد رسولی‌نژاد در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی دیروز مجلس بیان کرد: در خبرها آمده بود که چند هزار کامیوندار بعضا خانه‌ها و زیورآلات همسران و فرش زیر پای خود را فروخته‌اند و اقدام به خرید کامیون از خارج کرده‌اند که با بی‌تدبیری و بی‌توجهی دولت قبل مشکل آنها تاکنون حل نشده است. حالا در زیرمجموعه وزارت راه به آنها گفته‌اند در قبال کامیون اسقاطی اجازه شماره‌گذاری کامیون‌های خریداری شده داده می‌شود. به نظر می‌رسد عده‌ای از قبل با استفاده از رانت اطلاعاتی این کامیون‌های اسقاطی را ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کرده‌اند و حال می‌خواهند با یک میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان به این قشر زحمتکش بفروشند. این اتفاقات مشکوک به نظر می‌رسد. درخواست دارم رئیس جمهور دستور دهد بازرسی ریاست جمهوری در اسرع‌وقت ورود کند. احتمال تبانی و همدستی وجود دارد. مشکلات کامیون‌داران مذکور را به دور از هرگونه کاغذبازی، اتلاف وقت و جلوگیری از ایجاد نارضایتی حل کنید.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از چند ماه قبل مطرح بود که دولت تا پایان خردادماه ۱۴۰۱ بنا دارد لایحه هماهنگ‌سازی نظام پرداخت‌ها به بازنشستگان و کارکنان دولت را تقدیم مجلس کند که خبری نشده است. باید برای رفع این تبعیض و نارضایتی اقدام عاجل صورت گیرد.