عضو هیأت مدیره کانون بازنشستگان استان تهران با اشاره به اینکه بازنشستگان در شرایط سختی زندگی می‌کنند، گفت: اگر به دلیل حقوق‌های پایین، سفره‌های بازنشستگان خالی است، به دلیل ضعف درمان نیز با انواع بیماری‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.

به گزارش ایلنا، فضل‌الله کشاورز با اعلام اینکه بازنشستگان با چالش بزرگ دارو، درمان و پزشک روبه‌رو هستند، گفت: برای آنکه یک ویزیت ساده انجام بدهیم، باید ساعت‌ها در صف انتظار بمانیم که در بسیاری از مواقع، شاهد انتقال بیماری به دلیل محیط‌های سربسته و غیراستاندارد درمانی هستیم.

رئیس کانون بازنشستگان شهرستان قدس با اعلام اینکه بیمارستان شهر قدس با مشکلات بسیاری روبه‌رو است، گفت: شهر قدس ۵۰۰هزار جمعیت دارد که بیشتر آنان را کارگران و بازنشستگان تشکیل می‌دهند و باید برای درمان آنها چاره‌اندیشی شود. حتی یک سالن انتظار در بیمارستان تامین اجتماعی وجود ندارد و بیمه‌‎شدگان در روزهای سرد زمستان باید در سرما، منتظر ویزیت شوند و در گرمای تابستان نیز باید آفتاب را تحمل کنند.وی با اعلام اینکه بازنشستگان از صبح زود برای گرفتن نوبت مقابل بیمارستان تجمع می‌کنند، گفت: یک روز می‌گویند پزشک نیامده و روز دیگر می‌گویند نوبت نمی‌رسد زیرا مراجعه‌کننده بسیار است. اکنون شرایط به جایی رسیده که برای گرفتن نوبت باید از شب قبل مقابل بیمارستان چادر بزنیم و برای نوبت بخوابیم.کشاورز خطاب به معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: باید هرچه سریعتر فکری برای درمان بیمه‌شدگان داشته باشید زیرا این شرایط درست نیست.