روز هشتم اردیبهشت، جمعی از کارگران شکوفا صنعت مقابل استانداری کرمان تجمع کردند. این کارگران می‌گویند: حقوق فروردین ماه خود را هنوز دریافت نکرده‌اند.به گزارش ایلنا، این کارگران خواستار بازگشایی حساب‌های شرکت و پرداخت حقوق هستند. این شرکت که در صنعت فولاد و در زمینه ساخت تجهیزات صنعتی فعالیت دارد، ۹۰۰ کارگر مستقیم دارد که تعداد پرسنل آن با پیمانکاری‌ها به ۱۵۰۰ نفر می‌رسد.

«علی سنجری» مدیرعامل شکوفا صنعت در این رابطه می‌گوید: دلیل این تجمع، عدم پرداخت حقوق پرسنل است. علت تاخیر در پرداخت حقوق نیز به عملکرد سلطان فولاد ایران برمی‌گردد. ایشان تعهدات خود را در مقابل شرکت ما انجام نداده اما توانسته از بدهکار به طلبکار تبدیل شده و حساب‌های شرکت را بلوکه کند در نتیجه نتوانسته‌ایم حقوق پرسنل را پرداخت کنیم.

سنجری راه‌حل را در ورود قوه قضاییه و شخص رئیس قوه می‌داند و می‌گوید: انتظار داریم قوه قضاییه به میدان بیاید و دستور بررسی مجدد بدهد تا مشکل شرکت ما و پرداخت حقوق پرسنل حل شود.

مدیرعامل شرکت شکوفا صنعت تاکید می‌کند: نزدیک به هزار و پانصد کارگر شکوفا صنعت در انتظار دریافت حقوق هستند و امیدواریم مسئولان حمایت کنند تا مشکل حل شود.