نماینده شوش در مجلس با بیان اینکه مشکلات کارگران نیشکر هفت‌تپه در جلسه هیئت دولت مطرح می‌شود، گفت: مجموعه وزارت اقتصاد به ما قول‌هایی داده که ظرف یک یا دو روز آینده مشکلات کارگران نیشکر هفت‌تپه را حل کند و ما امیدوار هستیم تا این مشکلات حل شود.

سیدراضی نوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جلسه‌ای را با حضور وزیر جهاد کشاورزی و استاندار خوزستان برگزار کردیم و در آن جلسه آقای حجتی تماسی را با معاون اول رئیس جمهور برقرار کرد و پیگیر حل مشکلات کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه شد.

وی با بیان اینکه مشکلات کارگران این کارخانه در جلسه هیئت دولت مطرح خواهد شد، افزود: پیگیر مشکلات کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه هستیم و از هر جایی که امکان آن وجود داشته باشد مساله را پیگیری خواهیم کرد.

نماینده شوش در مجلس تصریح کرد: جلسه‌ای نیز با وزیر اقتصاد برگزار کردیم و در آن جلسه مشکلات این کارخانه را مورد بررسی قرار دادیم. آقای دژپسند با رئیس سازمان خصوصی سازی نیز صحبت‌هایی را انجام داد تا روند حل مشکلات کارگران پیگیری شود.

نوری با اشاره به خصوصی‌سازی این کارخانه عنوان کرد: پیشنهاداتی را ارائه کرده‌ایم که این کارخانه تا زمان حل مشکلات تحت پوشش مجموعه‌های دولتی قرار بگیرد و پس از ساماندهی مشکلات و حل آنها، مجددا درباره مساله خصوصی‌سازی آن تصمیم‌گیری شود.

مشکلات کارگران نیشکر هفت تپه در دولت بررسی می‌شود

همچنین استاندار خوزستان نیز از بررسی مشکلات کارگران نیشکر هفت‌تپه در دولت خبر داد.

غلامرضا شریعتی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: جلسه ویژه‌ای برای حل مشکل کارگران نیشکر هفت‌تپه با دژپسند، وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد و با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد موضوع حقوق کارگران نیشکر هفت‌تپه و مسائل آن در دولت مطرح شود و معاون اول رئیس‌جمهور هم صحبت‌هایی کرده‌اند تا موضوع به نحو احسن حل شود.