مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری، حوادث ناشی از کار در استان ۲۴۵ نفر مصدوم بر جای گذاشته، گفت: در این بازه زمانی ۱۷ نفر نیز جان باختند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی نوروزی با اشاره به آمار حوادث کار سال جاری بیان کرد: از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ در گستره استان سمنان ۱۷ نفر به دلیل حوادث کار جان خود را از دست دادند و کلا نسبت به سال گذشته قربانیان بیشتری در استان سمنان گرفته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با بیان اینکه در هشت ماهه اول سال گذشته ۱۶ نفر به دلیل حوادث کار در گستره استان جان باختند، بیان کرد: امسال شاهد افزایش تعداد جان‌باختگان به میزان یک نفر بوده‌ایم که امیدواریم بر میزان این آمار تا پایان سال افزوده نشود.

نوروزی با بیان اینکه از بین مصدومان حوادث کار سال جاری در استان سمنان ۲۲۶ نفر مرد و ۱۹ نفر زن بودند، تاکید کرد: در بین جان‌باختگان حوادث کاری استان در سال جاری نیز یک زن و ۱۶ مرد دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه ارتقای ایمنی و دقت نظر در نظارت بر کار به خصوص در معادن و صنایع استان سمنان از جمله تأکیدات ماست، گفت: تعداد افراد آسیب‌دیده در اثر حوادث کار در استان سمنان نسبت به سال قبل ۴.۵درصد بیشتر شده است.