در بیستمین روز از اعتراض جمعی از کارگران نیشکر هفت‌تپه، امام جمعه شوش با حضور در جمع کارگران معترض خواستار رسیدگی مسئولان به مشکلات آنها شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با بیستمین روز از اعتراض صنفی جمعی از کارگران نیشکر هفت‌تپه در مقابل ساختمان فرمانداری شهرستان شوش، مهدی علیزاده با حضور در جمع کارگران معترض از مسئولان خواست اهتمام ویژه‌ای برای رفع مشکلات کارگران داشته باشند.

وی با همراهی کارگران در حین راهپیمایی در سطح شهر و بازار شوش و در جمع آنها ادامه داد: اکنون در شرایط اقتصادی سختی به سر می‌بریم و عقب افتادن حقوق کارگران مشکلات معیشتی برای آنها ایجاد کرده است.

امام جمعه شوش با اشاره به عقب افتادن سه ماه حقوق کارگران هفت‌تپه اظهار امیدواری کرد با روی کار آمدن دولت جدید، مشکلات کارگران رسیدگی و حقوق معوقه آنها پرداخت شود.

یکی از کارگران حاضر در تجمع گفت: تعیین تکلیف وضعیت شرکت، پرداخت حقوق عقب‌افتاده کارگران، تمدید قرارداد برخی کارگران همانند کارگران دفع آفات و غیرنیشکری، بازگشت به کار برخی کارگران تعدیلی و واکسیناسیون کارگران در برابر کرونا از خواسته‌های اصلی کارگران هفت‌تپه در اعتراضات اخیر است.