نیروهای پیمانکاری شرکتی وزارت نفت خواستار حذف پیمانکاران و همسا‌ن‌سازی حقوق نیروها در این صنعت شدند.

به گزارش ایلنا، این افراد با ایجاد یک کمپین در فضای مجازی، خواستار حذف کامل پیمانکاران و شرکت‌های واسطه‌ای شدند. متن این کمپین از این قرار است: قریب 105هزار نفر از کارکنان شرکتی (ارکان ثالث حجمی و غیرحجمی) شاغل در شرکت‌های دولتی تابعه وزارت نفت اعم از شرکت گاز، نفت، حفاری، پالایش، پخش فرآورده‌های نفتی از مسئولین استدعا داریم:

1. یک‌بار برای همیشه با قانون‌گذاری صحیح و تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی وزارت نفت و حذف شرکت‌های پیمانکاری تأمین نیرو برای دستگاه‌های دولتی، دست پیمانکاران را از حقوق ما کوتاه کنید چرا که هیچ دلیلی وجود ندارد نیروی شرکتی که به او در دستگاه مربوطه نیاز است، به صورت شرکتی مشغول به کار بوده و حقوق خود را با واسطه دریافت کند و بخشی از این حقوق به جیب پیمانکاری برود که نه شرکت دانش‌بنیان دارد و نه در تولید و نه در مسائل عمرانی کشور نقشی ندارد و صرفا نقش دلال و واسطه حقوق را دارد.

2. ما در ادارات دولتی دوشادوش بقیه کارکنان خدمت می‌کنیم و عینا کار و ماموریت مشابهی داریم. چرا باید وقتی دو نفر ماموریت و کار یکسان دارند حقوق‌های با اختلاف سه برابر دریافت کنند؟ استدعا داریم نظام عادلانه پرداخت در دستگاه‌های اجرایی کشور جاری و حقوق، مزایا و پاداش کارکنان شرکتی با دیگر کارکنان همسان‌سازی شود.