عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ماهانه ۱۷هزار میلیارد تومان بابت مستمری می‌پردازیم، گفت: پایدارسازی منابع متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی یکی از مباحث مهم ما در سال‌های آتی خواهد بود. به گزارش اداره کل روابط‌عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمدعلی همتی با اشاره به فضایی که در سازمان تامین اجتماعی در این مدت برای پیگیری متناسب‌سازی شکل گرفته، گفت: بیشترین استفاده و بهره را از شرکای اجتماعی بردیم و کار متناسب‌سازی با کمترین مشکل و در حجم وسیعی انجام شد.

عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ماهانه ۱۷هزار میلیارد تومان بابت مستمری می‌پردازیم، گفت: پایدارسازی منابع متناسب‌سازی حقوق مستمری‌‎بگیران تامین اجتماعی یکی از مباحث مهم ما در سال‌های آتی خواهد بود و همچنین مشارکت و همفکری شرکای اجتماعی و خردجمعی که شکل گرفت بسیار مهم و مبارک بود و باید سر منشا اقدامات دیگر باشد.

وی با تاکید بر اینکه پایدارسازی منابع متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی یکی از مباحث مهم ما در سال‌های آتی خواهد بود، اظهار کرد: راه‌حل‌های مختلفی برای این امر مطرح شده که اصلاحات پارامتریک ازجمله آنهاست. در دنیا وقتی سن امید به زندگی افزایش می‌یابد سن بازنشستگی هم بالا می‌رود اما ما در ایران خلاف جهت حرکت کرده‌ایم و سن بازنشستگی کاهش یافته و به ۵۲ سال رسیده است.

همتی تاکید کرد: اگر مطالبات جاری‌مان از دولت را وصول کنیم این مسیر را به سمت درستی پیش می‌بریم.