مقدسی:

 حقوق کارگران هپکو و آذرآب را پرداخت کنید

نماینده اراک در مجلس گفت: بیش از این واحدهای تولیدی و کارگران را معطل نکنید و حقوق آنها را پرداخت کنید.

به گزارش ایسنا، سیدمهدی مقدسی در جلسه علنی دیروز مجلس در مورد کارگران هپکو و آذرآب گفت: بارها در این خصوص با مسئولان جلسه گذاشته‌ایم، پیگیری‌ها و ملاقات زیادی داشته‌ایم، قول‌هایی گرفته‌ایم اما اقدامی صورت  نگرفته است. 

باید سهامداران تعیین تکلیف شوند. ما حتی پیشنهاد بازگشت به دولت داده بودیم که با آن موافقت نشد. حداقل فورا سهامداری با اهمیت، فنی، مالی و مدیریتی انتخاب کنید.

مقدسی ادامه داد: حقوق کارگران هپکو و آذرآب باید پرداخت شود. بیش از این واحدهای تولیدی و کارگران را معطل نکنید. پرهیز از تصمیمات جزیره‌ای و انتخاب تیم اقتصادی دولت مورد انتظار ماست.

    

شورای اسلامی کار آذرآب:

کارگران خواهان بازگشت آذرآب به دولت هستند

شورای اسلامی کار شرکت صنایع آذرآب اراک طی بیانیه‌ای خواستار تعیین تکلیف وضعیت سهامداری این شرکت و اقدامات مسئولان در جهت راه‌اندازی ظرفیت موجود کارخانه شدند.

به گزارش ایلنا، در بخشی از این بیانیه و در تشریح خواسته‌های کارگران آمده است: بازگشت به دولت (سازمان گسترش و نوسازی صنایع) با توجه به مادرتخصصی بودن شرکت صنایع آذرآب و روند اشتباه خصوصی‌سازی و شناوری ۱۰۰درصدی سهام و عدم ثبات مدیریت، واگذاری به یک هلدینگ معتبر و صنعتی (مانند مپنا، هلدینگ پتروشیمی باختر، فراب،OIEC ، ODCC، پتروپارس، شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت و...) در صورت عدم تحقق گزینه اول و رسیدگی عاجل به پرونده ۱۵۰ میلیاردی مدیرعامل که متاسفانه تاکنون نتیجه مطلوبی حاصل نشده است.