وحشت دختران خوابگاه دانشجویی از پسر زنما

پیش از ظهر روز یکشنبه ۱۴ بهمن ماه ورود یک پسر با چاقو و لباس دخترانه به خوابگاه دخترانه دانشگاه صنعتی ارومیه گزارش شد.

یک پسر جوان پیش از ظهر روز یکشنبه بهمن ماه با لباس دخترانه به خوابگاه دخترانه شهید بهشتی دانشگاه صنعتی ارومیه وارد شده و پس از چندین ساعت اسکان شبانگاه بین ساعت ۲۰ و ۲۱ به همراه دختر مورد علاقه خود خارج می‌شود.

پسر جوان که اهل یکی از شهر‌های شمال کشور می‌باشد با هماهنگی یکی از دانشجویان دختر خوابگاه که اهل همدان می‌باشد با لباس دخترانه، در غفلت سرپرست خوابگاه، وارد خوابگاه شهید بهشتی واقع در ابتدای خیابان دانشکده (شهید بهشتی) شده و پس از چندین ساعت اسکان و متوجه شدن سرپرست خوابگاه وی را با چاقو تهدید می‌کند و به همراه دختر شبانه از خوابگاه می‌گریزد.

شورای صنفی دانشگاه صنعتی ارومیه نیز با صدور بیانه‌ای ضمن تایید این خبر خواستار برخورد با مسئولین مربوطه و متخلف در این موضوع و ورود مسئولین به علت حساسیت موضوع جهت روشن شدن موضوع و برخورد با مسئولین سهل انگار در این امر شد؛ و اعتراض دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه را نسبت به سهل انگاری مسئولان در حفظ حریم و امنیت خوابگاه و کنترل عبور و مرورها، را یاد آور شده است.

    


تیراندازی هولناک در بلوار توس مشهد

پلیس برای دستگیری سارق فراری در مشهد مجبور به شلیک شد.

سرهنگ حسین بیات مختاری، فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیراندازی صورت گرفته در بلوار توس این شهر برای دستگیری یکی از عاملان اصلی سرقت خودرو بود.

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز سه‌شنبه به نقل از سرهنگ اکبر آقابیگی گزارش داد: شامگاه دوشنبه 15 بهمن ماه تیم های دایره تجسس کلانتری آبکوه مشهد در پیگیری پرونده سرقتهای سریالی خودرو به سرنخ‌هایی از شناسایی یکی از عاملان اصلی سرقتها دست یافتند.

وی گفت: متهم پس از سرقت یک دستگاه خودرو پراید از منطقه سیدی در بلوار توس شناسایی و بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت زیاد از محل متواری شد لذا ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کردند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: پس از طی مسافتی خودروی فراری توسط پلیس متوقف و متهم 27 ساله که به موادمخدر صنعتی اعتیاد دارد دستگیر شد.

    


لو دادن قاتل فراری توسط پدر و مادرش 

پسر جوان که پس از قتل به قصرشیرین فرار کرده بود برای دیدن پدر و مادرش در محل قرار حاضر شد اما پلیس را در برابر خود دید.

سرهنگ «محمدرضا آمویی» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: به دنبال یک قتل در شهرستان قصرشیرین، ماموران برای دستگیری قاتل وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات گسترده ماموران متوجه شدند که پدر و مادر قاتل به یکی از شهرستان های همجوار متواری و در خانه یکی از بستگان مخفی شده اند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و با رعایت تمام ضوابط، پس از ورود به خانه والدین قاتل را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه افزود: پدر و مادر قاتل در بازجویی های به‌عمل آمده به جرم فرزند خود مبنی بر ارتکاب قتل بوسیله سلاح سرد و به خاطر اختلافات خانوادگی اعتراف کردند.

وی گفت: آن ها همچنین در ادامه تحقیقات عنوان کردند فرزندشان به یکی از استان های مرکزی کشور گریخته و در ادامه با شگردهای خاص پلیسی متهم را به قصرشیرین کشانده و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ آمویی خاطرنشان کرد: متهم به قتل انگیزه خود را انتقام جویی و اختلافات خانوادگی عنوان کرد.