معمای مرموز در جسد زن گم شده

پیدا شدن جسد یک زن که مدیر اداره‌ دولتی‌اش نیز ناپدید شده سناریوی عجیبی را پیش روی ماموران اروند کنار قرار داد.

اوایل هفته جاری ماموران پلیس در جریان ناپدید شدن یکی از مدیران دولتی در شهر اروند کنار شدند و تیمی از ماموران برای پیدا کردن مرد گمشده وارد عمل شدند. ماموران پلیس اروند کنار در تحقیقات ابتدایی پی‌بردند که زن جوانی نیز همزمان با ناپدید شدن مدیر اداره‌شان به خانه بازنگشته و هیچ کسی اطلاعی از سرنوشت او نیز ندارد. ماموران که احتمال می‌‍دادند ناپدید شدن این مدیر و نیروی کاری‌اش به هم ارتباط دارند به صورت ویژه تجسس‌های پلیسی را در دستور کار خود قرار دادند. تحقیقات پلیسی ادامه داشت اما هیچ سرنخی از زن و مرد جوان به دست نیامد و تجسس‌های پلیسی به درهای بسته خورد تا اینکه صبح روز دوشنبه 8 بهمن ماه سال جاری جسد زن جوانی در رودخانه بهمنشیر پیدا شد. تیم پلیسی با حضور در محل پیدا شدن جسد تحقیقات خود را آغاز کردند که مشخص شد جسد زن جوان همان کارمند ناپدید شده اداره دولتی است. بازپرس پرونده در این مرحله دستور داد تا جسد زن جوان برای بررسی‌های بیشتر و مشخص شدن علت مرگش به پزشکی قانونی منتقل شود. بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای بررسی علت مرگ زن جوان و ردیابی برای پیدا کردن مدیر اداره دولتی ادامه دارد.

    


دسیسه پلید مردان شیرازی در 17 آرایشگاه‌ زنانه

مردان پلید با حمله به آرایشگاه های زنانه نقشه شوم خود را اجرایی کردند.  فرمانده انتظامی فارس از دستگیری سارقان ۱۷ آرایشگاه زنانه شیراز خبر داد. سردار گودرزی فرمانده انتظامی شیراز گفت: ۲ سارق ۱۷ آرایشگاه زنانه در شیراز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد آرایشگاه، ۱۴ مورد سرقت صورت گرفته و ۳ مورد ناموفق بوده است.

گودرزی در خصوص کشفیات مواد مخدر بیان کرد: در یک ماهه اخیر ۳ تن مواد مخدر از ۵ باند مافیایی کشف و ضبط شده و یک هزار و ۸۹ نفر متهم در این خصوص بازداشت شده اند. فرمانده انتظامی فارس افزود: همچنین در ۱۰ ماهه اخیر ۷۰ باند مواد مخدر منهدم شده و ۴۱ تن مواد مخدر کشف شده است.

    


 تیراندازی  در تعقیب و گریز اتوبان امام علی

رئیس کلانتری 121 سلیمانیه از دستگیری یک سارق خودرو در شرق تهران خبر داد و گفت: این متهم هنگام فرار با خودروی مسروقه با تیراندازی هوایی پلیس متوقف شد.

سرهنگ «افشاری اقدم» گفت: ظهر روز دوشنبه 8 دی ماه یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و واحد گشت این کلانتری را در جریان مورد مشکوک سرقت خودرو قرار داد. این مقام انتظامی عنوان داشت: شهروند مذکور در گزارش خود اعلام داشت که مردی را در حال باز کردن در یک خودروی پارک شده کنار خیابان مشاهده کرده و از آنجا که این فرد سعی داشت با خم کردن در خودرو آن را باز کند، با پلیس تماس گرفته است. وی ادامه داد: با اعلام این گزارش، بلافاصله تیم گشت انتظامی، به محل اعزام شد اما فرد مذکور با دیدن خودروی پلیس، به آنسوی بزرگراه امام علی(ع) فرار کرده و سوار خودرویی که ظاهرا از قبل منتظرش بود، شد. کلانتر محله سلیمانیه، ادامه داد: با فرار متهم، ماموران به تعقیب او و راننده ای که او را فراری داده بود پرداختند که در نتیجه با شلیک هوایی پلیس این خودرو متوقف و در کمتر از 15 دقیقه هر 2 متهم بازداشت و به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی، در پایان گفت: با انتقال خودرو و متهمان به کلانتری اموال مسروقه از جمله لاستیک زاپاس، باتری، جلو پنجره و ابزار آلات چندین خودروی دیگر کشف و مشخص شد متهمان چندین سابقه مواد و سرقت خودرو نیز در پرونده دارند. گفتنی است، هر 2 متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده و تحقیقات برای رسیدگی به جرایم دیگر این متهمان ادامه دارد.

    


مرگ تلخ مرد یاسوجی  بعد از باخت ایران به ژاپن

باخت ایران از ژاپن، در کهگیلویه و بویراحمد قربانی گرفت. فردی میانسال در شهر یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد بر اثر شدت ناراحتی از باخت ایران کمی پس از پایان بازی دچار حمله قلبی شد و فوت کرد.