گروه حوادث: زن جوان که قصد ازدواج با مرد تنهایی را داشت دسیسه قتل شوهرش را طراحی کرد.

گم‌شدن پدر

روز 30 آذر ماه سال جاری پسر جوانی با حضور در کلانتری 130 نازی‌آباد از ماجرای ناپدید شدن پدر 54 ساله‌اش که سعید نام دارد خبر داد.

تحقیقات پلیسی

کارآگاهان تهرانی در گام نخست تحقیقات به سراغ پسر سعید رفته و تجسس‌های فنی خود را آغاز کردند که دراین مرحله مشخص شد سعید چند سال قبل بخاطر اختلافاتی که با زنش داشته از هم طلاق گرفته‌اند تا اینکه 5 سال قبل بار دیگر با زن جوانی به نام سمیرا ازدواج کرده است.

کارآگاهان در تحقیقات میدانی پی بردند که سمیرا 32 ساله از چندی پیش با شوهرش دچار اختلاف شدید شده و بارها برای حل اختلافاتشان از مرد جوانی به نام فرزاد که دوست  شوهرش است درخواست کمک  کرده است.

نخستین سرنخ

سمیرا در این مرحله درباره نحوه آشنا شدنش با فرزاد به ماموران گفت: 4 ماه قبل همراه همسرم به دنبال گرفتن یک خانه اجاره‌ای بودیم که با هم به سراغ یکی از دوستانش که در منطقه نازی‌آباد یک بنگاه املاک داشت رفتیم و از آنجا بود که من با فرزاد که مردی 49 ساله است آشنا شدم.

کارآگاهان در ادامه تجسس‌های فنی و پلیسی متوجه شدند که فرزاد آخرین نفری بود که همراه سعید دیده شده است و همین کافی بود تا ماموران برای تحقیق از نخستین مظنون پرونده به سراغ سعید درمنطقه نازی‌آباد رفتند.

اعتراف به قتل 

بدین ترتیب کارآگاهان روز پنج‌شنبه 27 دی ماه سال جاری در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری فرزاد شدند و وی ابتدا سعی داشت خود را بیگناه معرفی کنند اما وقتی در تناقض‌گویی‌هایش گرفتار شد به قتل دوستش با دستور سمیرا اعتراف کرد.

فرزاد که 10 سال قبل از همسرش طلاق گرفته بود به ماموران گفت: سعید همیشه همسرش را اذیت می‌کرد و رابطه خوبی با هم نداشتند و سمیرا که بارها از سوی سعید تحقیر شده بود پس از مدتی از من خواست برای حل مشکلاتشان کمکش کنم و در همان ابتدا دستور قتل سعید را برای من صادر کرد.

وی افزود: قرار بود بعد از قتل، وقتی شرایط عادی شد من و سمیرا با هم ازدواج کنیم، به همین خاطر همراه سمیرا نقشه قتل را طراحی کردم.

قاتل سعید ادامه داد: از چند روز قبل از جنایت به سراغ سعید رفتم و ادعا کردم چند قطعه عتیقه و زیر خاکی پیدا کردم و آنها را در نزدیکی شهرستان قم و در منطقه‌ای بیابانی زیر خاک مخفی کردم به همین بهانه سعید را وسوسه کردم تا همراه من به محل پنهان کردن جنس‌های زیرخاکی بیاید.

قتل با ضربات چاقو

عقربه‌ها ساعت 11 شب چهارشنبه 28 آذر ماه سال جاری بود که فرزاد با خودروی یکی از دوستانش به دنبال سعید و سمیرا رفت و آنها به بهانه برداشتن جنس‌های عتیقه به سمت اتوبان تهران - قم حرکت کردند تا اینکه فرزاد به منطقه بیابانی رفتند و فرزاد در آن تاریکی خودرویش را متوقف کرد. فرزاد همراه سعید و سمیرا از خودرو پیاده شدند و سمیرا پشت سر آنها در حال حرکت بود که فرزاد ناگهان چاقویی را که از قبل همراهش بود بیرون کشید و چند ضربه سینه و شکم  سعید زد و سپس با اطمینان از مرگ دوستش همراه سمیرا سوار بر خودرو شده و با رها کردن جسد در بیابان به سمت تهران بازگشتند.

دستگیری زن خیانتکار

همین اعترافات فرزاد به قتل سعید کافی بود تا کارآگاهان برای دستگیری سمیرا وارد عمل شوند و خیلی زود قبل از اینکه زن جوان متوجه اعترافات مرد مورد علاقه‌اش شود از سوی ماموران دستگیر شد. سمیرا ابتدا همچنان سعی داشت خود را از ماجرای ناپدید شدن شوهرش بی‌اطلاع معرفی کند اما وقتی دید مرد مورد علاقه‌اش پرده از جنایت پنهانی آنها برداشته به ناچار لب به سخن باز کرد.

اثری از جسد نیست

کارآگاهان با توجه به اعترافات عاملان این جنایت برای پیدا کردن جسد سعید  روز شنبه 29 دی ماه به کیلومتر 55 جاده قدیم تهران -  قم رفتند و در بررسی محل تنها چند تکه لباس آغشته به خون متعلق به سعید در محل پیدا شد و اثری از جسد سعید به دست نیامد.