قتل عام خانوادگی در تگزاس

مردی جوان در تگزاس به اتهام قتل سه فرزندش دستگیر شد.

متهم 27 ساله پس از درگیری با معشوقه‌اش به سه فرزند دو ساله، پنج ساله و شش هفته‌ای‌اش حمله کرد و با ضرب گلوله آن‌ها را به قتل رساند و معشوقه‌اش را با ضرب و شتم شدید و شلیک گلوله راهی بیمارستان کرد.

وی پس از این جنایت با اداره پلیس تماس گرفت و اعتراف کرد که خانواده‌اش را کشته است و زمانی که ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند با مردی سیاه پوست در حالی که کنار 4 جسد خونی نشسته بود مواجه شدند.

با انتقال سه جسد به پزشکی قانونی، مادر جوان که هنوز علائم حیاتی داشت به بیمارستان منتقل شد و متهم پس از دستگیری به اداره پلیس فرستاده شد.

    


تصادف سرویس مدرسه با یک مینی بوس در تهران

بنابر اعلام رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، مقصر حادثه تصادف سرویس دانش‌آموزان، راننده سرویس بوده است.

صبح دیروز در پی تصادف ون سرویس مدرسه در ضلع شمالی ترمینال جنوب تهران، چهار دانش آموز مجروح شدند.

سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره این حادثه اظهار کرد: ساعت 7:30 بامداد شنبه 15 دی ماه سال جاری در ضلع شمالی ترمینال جنوب خیابان غفاری در منطقه 16 تهران، یک دستگاه ون تاکسی سرویس مدرسه با مینی بوس بنز و وانت نیسان برخورد کرد که متاسفانه در این حادثه 4 دانش آموز پسر مقطع راهنمایی مجروح شدند.

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا بر اساس نظر اولیه کارشناسان پلیس راهور، عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده تاکسی ون علت حادثه بوده است.

    


کنسرت جنجالی یک خواننده ایرانی در یزد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد نسبت به عدم رعایت حدود و شئونات قانونی در کنسرت‌‌ها و هنجارشکنی در این زمینه هشدار داد.

علی اکبر شمس با اشاره به اجرای یک کنسرت با حضور یکی از خواننده‌های کشور در چند روز اخیر در استان یزد، گفت: متأسفانه در این کنسرت یک سری از اتقاقات خلاف عرف، شرع و قانون رخداده است و این اتفاقات، مذموم و غیر قابل دفاع است و عدم برخورد با این قبح شکنی موجب تکرار و تداوم این گونه رفتار خواهد شد.

وی خطاب به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مبنی بر لزوم برخورد قانونی با مؤسسه فرهنگی و هنری برگزار کننده، عنوان کرد: باید از واگذاری اجرای چنین برنامه‌‌هایی به مؤسسه خاطی تا اطلاع ثانوی جلوگیری شود و به دیگر مؤسسات دخیل در موضوع نیز اخطار کتبی مبنی بر لوزم رعایت مقررات شرعی و قانونی ارسال شود.

دادستان یزد در ادامه توجیه و اخطار به برگزارکنندگان و مشخصاً خوانندگان را خواستار شد و بیان کرد: باید نسبت به الزام رعایت حدود و مقررات، قبل از اجرا توجیه کامل صورت گیرد و بدیهی است در صورت تخلف از اجرای برنامه ‎ های آتی آنان در یزد جلوگیری به عمل خواهد آمد.

    


راننده اتوبوس مرگ دانشگاه علوم و تحقیقات سکته نکرده است

راننده اتوبوس مرگ دانشگاه علوم و تحقیقات تهران در زمان حادثه واژگونی اتوبوس سکته نکرده است.

قادی پاشا مدیرکل پزشکی قانونی تهران گفت: با توجه به گزارش آسیب شناسی در خصوص راننده اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات، مشخص شد این فرد سکته قلبی نکرده است.

بنا به این گزارش، این حادثه چهارم دی‌ماه ساعت ۱۲:۲۱ دقیقه روز سه‌شنبه چهارم دی‌ماه سال جاری در معابر داخلی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاد و سقوط اتوبوس در دانشگاه منجر به فوت و مجروح شدن تعدادی از دانشجویان شد.